![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg så på programmet "Airline" som handler om Easyjet for første gang på TVNorge igår. Dette kan da umulig være god reklame for selskapet. De skal ha for at de er ærlige og av og til går de ganske langt for å hjelpe passasjerer som har vanskeligheter, f.eks med et utløpt pass etc. Dette har jo selskapet ingen plikt til å hjelpe til med, men selvsagt bra at de gjør det. Men når en mor kommer med to små og det er julaften og de ikke engang kan spørre en annen passasjer om de kan ha en en baby på fanget under start og landing går de ikke langt for å hjelpe passasjerene, en flyvertinne kunne kanskje ha gjort det samme (men det er vel restriksjoner på det muligens). Moren hadde hatt med seg to små på fly før sa hun, på BA, men hos Easyjet var det ingen bønn. Det er selvsagt morens feil at hun ikke hadde forhørt seg på forhånd, men jeg synes ikke de var så veldig behjelpelige her. Verre synes det var når en dame med åpenbar flyskrekk ikke fikk komme ombord i et fly hvor hun hadde to kolleger (hun kom for sent til flyplassen men flyet hadde ikke gått). Her kunne man vel gjort et lite unntak og latt henne komme ombord. Hun kom seg med neste fly og fikk støtte av en flyvert, men allikevel.
Serien gir vel et ganske riktig bilde av selskapet, men litt rart at de lar såpass mye dårlig "reklame" vises seerne. Mitt eget inntrykk av Easyjet er ok, ihvertfall langt bedre enn hovedkonkurrent Ryanair.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Reagerte på det samme som du da jeg så progammet i går.
Har sett et par programmer av den serien tideligere og det er ikke første gangen de "stiller seg vanskeligt" ovenfor pasasjerene. Men hadde alt vært rosenrødt hadde vel ingen giddet og sett på serien!!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Programmakerne plukker vel ut konfliktsoffet - det er der ækksjn er. Leste en gang på nettsidene til lettJet at de hadde vurdert dette på forhånd - konklusjonen var at den totale pr-effekten ville overstige den negative fra bilder av folk som hadde stått opp med feil bein om morran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Synes mange passasjerer er kravstore jeg! Den med to barn har jeg forståelse for og de burde selvsagt gjort noe med den saken.
At folk kommer for sent hele tiden (hva er det med klokkene til folk?) og deretter la skylden gå ut over flyselskapet blir for dumt. At reisende har utgått pass for mange mnd siden...både i England og spansk pass i Sveits utgått på dato synes jeg også er litt drøy. Synes Easyjet gjorde mer enn en kunne forlange. Mulig jeg er konservativ. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
AIRLINE ER ET G R U S O M T K J E D E L I G PROGRAM
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
jy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg skjønner godt at de nektet hun med ungene å reise, skulle det skje noe kan du være ganske sikker på at en eller annen jævel hadde engasjert en vinkelskriver for å suge litt penger ut av easySlut. Det er desverre slik verden har blitt. At cabin crew skulle ha ungen på fanget er helt utenkelig, de skal fokusere 100% på sikkerheten og eventuelle situasjoner i kabinen.
EDIT: har sett gankse mange av episodene, og synes det er få situasjoner hvor det er noe å utsette på hvordan selskapet opptrer.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TVNorge 10/2, Frontier Airlines | krølle | Småprat | 26 | 11-02-2011 20:36 |
The Aviator på TVNorge i dag | Discus | Flyforum | 1 | 24-05-2008 20:37 |
Asker-ulykken blir underholdning på TVNorge | Concorde | Flyforum | 20 | 18-02-2008 12:41 |
Tips: TvNorge ikveld kl 2230 | Hurum | Flyforum | 2 | 25-01-2007 09:16 |