![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Bildene er fjernet grunnet at de oversteg forumets begrensning på 840px bredde.
Noen av bildene kan sees HER, hos airpics.com
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja hr Seilfly- dette var meget bra! Intet å utsette på disse bildene annet enn at du har støv på brikka di- og flekkene synes på noen av bildene. Ellers en praktfull kolleksjon!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nydelige bilder igjen og igjen. Min favoritt er nok dette cockpitbildet. Helt sinnsykt skarpt (man ser at rundellen er et dekal) samt en fascinerende forvrengning i glasset.
![]() Og ellers var det midterste av Dak/Harvard-break-bildene veldig bra. Kyrre |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Halloooooooooooooo seilfly - nydelige bilder av kvalitet.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Knallfine bilder... Selv kom jeg et døgn forsinket til Gruvebyen - men fikk da med meg take off`n til Coast Airs ATR søndag kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Jøje meg.
Jeg er jo med på bilde også ![]() Regner med at du ikke var en av de Avinorfolkene som stresset folk bakover i en heller lite vennlig tone når sperringene skulle flyttes. Kjempebra bilder men så du ikke Broussarden?? ![]() Mvh Jørund
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Broussarden jo... jeg stod ved siden av den og tok bilder da den forsøkte å starte motoren inntil en hissigpropp fra Avinor viste tegn for å kutte motoren, om enn i en hisssig gestikulering... Jeg visste ikke det var mulig å rope med kroppsspråk, men jammen!
Brukte... orange Avinorvest jeg fikk av Stig Moen, men jeg var ikke en av de som flytta på folk nei! Hvilket bilde er du på?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var flotte bilder !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Disse bildene var jo så utrolig bra. Farge, skarphet og detaljer i massevis. Breathtaking, Andreas.
Når det gjelder "han med kroppsspråket", så blir det slik da piloter, rett før F-16 oppvisning, starter motor uten tillatelse og tilsynelatende ikke har lest NOTAM ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Hehe ja jeg vet det! Var det deg?
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nope, det var ikke meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Aha... derfor du vet så godt om det ja... det ble sikkert nevnt på debriefen!
Hilsen en som ikke fant sim'en! ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Meget fin reportasje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Markering i Andtjernåsen Bærum | SAS-Steward | Flyhistorisk forum | 0 | 12-05-2018 12:10 |
Markering av TF-ISU på Nesøya? | Scooter01 | Flyhistorisk forum | 4 | 08-01-2014 09:48 |
Jumpseat Bilder + Markering av Frigjøringsdag. | RAHelland | Bilder & foto | 6 | 10-05-2010 20:54 |