![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Sitter i telefon-køen til Mamut og skal mase om noe prosjekt-timeliste-ordre-førings-greie-tull-feil-ball. Ventemusikken: My way med Sinatra. Det sender en bra melding til brukerne om å bruke en sang om døden som ventemusikk.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg fikk høre i går av en kunde at vi har noe som ligner på begravelsesmusikk hos oss. Heldigvis hører jeg aldri den selv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
En britisk ADSL-levrandør fikk fil-området som servet MP3-filer for deres ventemusikk hacket for en tid siden og vips var det "Highway to hell"...
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Vi har en kunde som faktisk truet med å slutte å bruke oss, fordi vi ikke hadde ventemusikk.. Er en stund siden, og de bruker oss fortsatt..
Noen forslag til bra FedEx-ventemusikk?? Elvis med "Return To Sender"...?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe, jeg har faktisk opplevd å møte "Killing me softly" med Fugees i en eller annen telefonkø. Jeg husker ikke helt hvem det var, men jeg innbiller meg at det kan ha vært Telenor eller UPC (nå GET).
![]()
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heismusikk fikk ogsaa en ny dimensjon da jeg kom inn i en heis i et hotell for en tid siden og Motorhead kom buldrende!
Noen bruker ogsaa radiostasjoner til ventemusikk, og det kan jo eksponere kunden til uoensket reklame .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nav-software til Android? | Glider | General Aviation og sjøfly | 0 | 04-04-2011 20:24 |
Feilprising i ITA Software? | A346 | Reiseforum | 13 | 05-10-2010 16:58 |
Finnes det software guruer her ?? | ATC-flyradar | Flyforum | 19 | 24-01-2007 11:32 |