![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,220
|
![]()
Var på tur med RRA til Kreta i forrige uke. Fikk samme hjem igjen, og fra sete 8F fant man jo et flott motiv
![]() Det jeg ble positivt overrasket over var benplassen, som var god...., og jeg er 1.89 høy ![]() En ting jeg lurer på, rett og slett fordi jeg ikke vet det: vi fløy charter på vanlig vis, men noen rekker forrest fløy business. How come...? Bare nyskjerrig....., business på charter til syden..... ![]()
__________________
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2006
Posts: 154
|
![]()
Flott bilde SSL!
mulig jeg er litt på vildspor nå, men jeg tror man kan betale for oppgradert klasse ombord på noen av SAS sine avganger sørover. Tror de gjør noe av det samme som My Travel gjør på sine A330 fra bla. Oslo. Velkommen hjem til regnværet da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
Jepp, info fra Apollo:
På samtlige flygninger med SAS Braathens har du mulighet til å bestille SAS Charter Comfort Class. Du sitter i den fremre delen av kabinen, får gratis drikke ombord (ikke champagne), et varmt måltid (på et fåtall flyvninger et kaldt måltid), 35 kg fri bagasjevekt inkl. 5 kg håndbagasje. SAS Charter Comfort Class bestiller du samtidig som du bestiller reisen. Du har også mulighet til å oppgradere til SAS Charter Comfort Class i etterkant. Det gjør du ved å logge inn på Din bestilling og deretter endre Bestill/avbestill tillegg og forsikringer. Spedbarn 0-2 år er ikke tillatt i denne klassen. OBS! Begrenset antall plasser. Pris voksen fra kr 445,-, barn fra kr 380,-. --- Og jeg skal reise ha Comfort Class til Samos om tre uker.. Men tviler vel på om det blir RRA, for Samos er litt mindre enn Kreta... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,048
|
![]()
Flott! Du var heldig som fikk LN-RRA på turen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,220
|
![]() Quote:
Med de prisene der betaler man altså etter mitt syn en overpris i forhold til hva man får igjen ![]() De måltidene vi fikk midt i flyet og de små summene vi måtte betale for drikke kan da umulig stå mye tilbake for hva de betalte for framme. Man flyr jo i 4,5 timer (bare), og å betale nesten 500,- for at pastaen skal være lunket og de centilitrene man makter å tylle i seg i et flysete skal være "gratis".... Ja, ja...., dem om det. ![]()
__________________
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Jeg fikk aldri opp et alternativ om å bestille SAS comfort class når jeg booket hos Apollo...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,220
|
![]()
Vi fikk aldri spørsmål om dette hos Apollo vi heller, og etter hva jeg kunne se, bare ved å stå i toalettkø der fremme, var alle setene i bruk (de fleste reiste vel sammen) og plassen i forhold til setet foran var identisk.
Hadde nok ikke oppgradert uansett, da det tydeligvis koster mer enn man får igjen. (Det eneste måtte være om man har et stort behov for å drasse med seg mere kg pr. hode i kofferten, men ærlig talt; 20 kg burde jo holde for de fleste da....).
__________________
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
Synes også prisen for "business" er drøy, mener at den var lavere tidligere. I motsetning til hos Novair får man jo ikke bredere seter, men det er vel litt bedre beinplass. Og så er sannsynligheten for ledig sete ved siden av større, trur eg.
Med to flasker cava, en hvitvin, en rødvin og to drinker hver vei nærmer man seg kanskje prisen dersom man drikker begge veier.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,220
|
![]() Quote:
![]()
__________________
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]() Quote:
![]() http://www20.nrk.no/kalkulatorer/promillekalkulator.aspx viser det seg at jeg med en fire timers flytur med dette inntaket vil ha bare ca 0,4 i promille ved landing "Syden", og det er vel ikke så hakkende gale? Nuvel. Dette var på viddene. Så jeg får vel stoppe her. Flott bilde av RRA! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LN-RRA | Wiggo Hovde | Bilder & foto | 16 | 01-04-2010 13:40 |
Klapp med SAS, MOL-OSL-MOL, RRA/TUK | MFM | Bilder & foto | 9 | 21-06-2009 01:48 |
LN-RRA | Boeing | Flyforum | 15 | 13-10-2007 01:14 |
LN-RRA/B med 25 rader? | anders320 | Flyforum | 12 | 08-08-2007 12:59 |
LN-RRA | Lennart | Flyforum | 1 | 23-06-2007 02:29 |