![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,344
|
![]()
http://e24.no/boers-og-finans/article1894868.ece
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
"Kjos mener det er enklere for SAS å fly til riktig tid.
- De har ikke engang halvparten av de destinasjonen vi har internasjonalt, og så lenge man bare flyr innlands så er det ikke noe problem. Hadde vi bare flydd i Norge, skulle vi greid oss utmerket, sier Kjos. " ![]()
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 628
|
![]()
Er faktisk litt enig i Kjos her, SAS Norge har jo en enklere (og mer rasjonell?) operasjon enn DY. Svært faste rutemønster, og de gjentar seg hver dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,914
|
![]()
Det er mye slot tider sørover som kan være vanskelig å rekke. Luftrommet som Norwegian har flest flygninger gjennom er ganske sprengt i sommerhalvåret.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,446
|
![]()
Utrolig kloenete uttalelser som kun gir daarlige signaler. Kjos foreller markedet at
1. DY ikke kan planlegge (dvs. ta hoeyde for uforutsette, men kjente variabler) 2. Konkurrenten er bedre Og hans argument om at SAS har mindre utenlandsruter skjoenner jeg ikke. Naar jeg trekker fra interskand og chartere, har SAS 32 flighter ut i Europa i dag -= DY har 25 - og SAS flyr til slotinfiserte flyplasser over hele det kontinentale Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Posts: 297
|
![]()
Kjos'ern fornekter seg aldri. For en klovn.
![]()
__________________
upcoming flights.. mange |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,570
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Kjos forteller rett og slett at han ikke kan drive et flyselskap av størrelse.. Velkommen til virkeligheten Sleske-Kjos... De 60 mill han akkurat har tjent, kommer på bekostning av noe.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Og når kan vi forvente... | T J Johansen | Flyhistorisk forum | 4 | 26-05-2010 20:58 |
AirBaltic og RIX - hva kan vi forvente oss? | FlightFrog | Reiseforum | 19 | 12-01-2010 13:31 |
Kata beach, Phuket - hva kan jeg forvente? | gardkarlsen | Reiseforum | 5 | 18-10-2009 12:08 |
UA til junaiten - hva kan man forvente? | Isbamse | Flyforum | 14 | 18-06-2008 09:03 |
Salg hos Norwegian fra 3.1 - hva kan vi forvente? | litt-amatør | Flyforum | 11 | 03-01-2008 12:08 |