![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kanskje dette går i retning av Tommy 777 :exclamati som tipset meg om airporthotell på EWR og LAX og samtidig tipset meg om Priceline, som jeg aldri har benyttet.
Har faktisk flere US-turer linet opp ( NYC , HNL og ORD vet jeg hvordan ![]() a) Om det lønner seg å bestille tidlig på Priceline, ev. sent får å plukke opp lastminute-tilbud ?? Forhåndsbetaling. b) San Diego, hakke vært der siden 1969. Tips på downtown hotell. c) Rimelig ( vil ha bil med oss ) i Palm Springs. Takk Reidar Joda, jeg har oppdaterte guidebøker fra Frommer, Fodor i bøtter og spann, men setter pris på litt isnside info......... :wink |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]() En annen side som kan være vært et besøk er : hotwire.com Har brukt den mange ganger nå med stort hell... Har blant annet fått Radisson Phoenix Airport og Radisson LAX til 79 dollar, samt mange andre veldig gode priser! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har använt Priceline i Europa tre gånger.
Bara du hittar rätt stad, område och vet din gräns för vad du vill betala så finns det inte något som heter rätt tid. Billiga hotellrum kan finnas 6 månader innan och dagen innan. Vem vet? Jag kan rekommendera den här och den här för att läsa mer om aktuellt utbud och möjliga "bargains". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Priceline slår alle de andre portalene ned i støvlene. Jeg har prøvd dem alle. Det som er best med Priceline er at du bestemmer prisen og får nesten alltid ja. De har avtale med mange hoteller over hele verden, men selvsagt mest i USA.. Bodde selv i natt på et helt greit hotell i Peoria for 49 dollar natta!! (Holiday Inn)
Det er dessverre ikke noe fasit på når man bestiller hotell, men dersom du først sjekker hva Priceline og Hotels.com tilbyr, (evt. hotellets egen kjede/hjemmeside) vet du hva de tar.. Jeg starter alltid passe lavt og dersom jeg får nei, prøver jeg igjen senere. Det er ingen fare for at du havner på elendige hoteller heller. For å sjekke utvalget, søker du først på Pricelines egne sider hva de har tilgjengelig. Det som kommer opp er utvalget av hoteller du kan bli tilbudt. I tillegg til ovennevnte hotelloppholdet, kan jeg nevne ca. 50 dollar på Sheraton Gateway LAX, ca. 200 dollar for the Tudor på Manhattan (en helg de andre hotellene lå på 400+) Og når du kan velge område, er du nesten garantert et skikkelig røverkjøp Hva er dårlig? Ingen poeng eller status tjenes opp. Dersom du har status vil noen hotell gi deg div snadder/perks du normalt har "krav" på, men aldri poeng. Men når de store er dyre, hvem bryr seg vel om poeng mens du kan bo til halv pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tusen takk alle sammen....... Lærte mye, spes fra Tommy777 :exclamati
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Booking på Singaporeair.com | staale | Reiseforum | 31 | 20-07-2014 14:26 |
Booking på Ryanair | Green1 | Småprat | 17 | 03-07-2012 01:19 |
Priceline ikke tilgjengelig i Norge | raskefot | Reiseforum | 16 | 28-02-2012 07:25 |
AY booking... | SQ 777 | Reiseforum | 6 | 05-08-2009 05:15 |
Navnefeil i booking | Brandal | Flyforum | 9 | 17-05-2009 20:48 |