![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er en ære å få åpne en morgentråd - god morgen fra Gamlebyen! Nettopp hjemkommet fra sommerfest med jobben, men det er ingen hindring for at jeg stiller opp kl 0600 i dag, trur eg. Været har holdt seg bra i dag, og et ettermiddagsopphold på Hovedøen var uten regn og dramatikk....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt juks å ønske god morgen før man har lagt seg....:wink
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ta et par Konjages til...
![]() Her i Chicago er sommeren behagelig. Ikke noe fuktighet i dag heller! I morra blir det baseball kamp på Wrigley Field, Chicago Cubs tar i mot Seattle.. Det er fruens firma som inviterer til gratis mat, drikke og baseball kamp. Må vel holde meg på matta, men det blir nok et par Old Style + Margaritas i morra! Ha en god natt/ morgen alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ha det morro paa slaaballkamp, Tommy! Mariners tar nok rotta paa bjoernungene ..
![]() Her i Alpharetta har vi akkurat overlevd et gigantisk tordenvaer med tilhoerende haglbyge. Ser ut som at det verste naa er over ... Masete dag paa jobben som omtrent utelukkende sto i loenebladets tegn - helsikes kanadiere. Har nok aa styre med og trengte ikke aa faa tredd en ny watchlist nedover hodet paa seks dagers varsel .. vel - vi har planene klare, men jeg skulle gjerne vaert flue paa veggen hos noen av konkurrentene i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'onsdag fra Asker. Nå kommer taxien om 10 minutter, og første etappe mot dagens spottertur til ZRH er i gang. Se opp for bilder - skal se om jeg ikke får lastet opp noen mms-bilder til Scanair.no-gruppen på FaceBook iløpet av dagen. Dette blir moro!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen! Blir nok å gjøre på jobben etter to dager ute av kontoret - i tillegg blir det flere møter. Hovedsatden ermerkbart kjøligere - nesten behagelig å sove i natt. Ha en bedre onsdag og god tur til Zurich for de som skal dit!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen! I dag var vi trøtte gitt. Klarte å sovne på bussen på vei til jobb i dag
![]() ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Lysaker. Ny dag på jobben før det blir bilvask i kveld. Ha en fin dag
(EB, du har PM) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Lilleaker,
Nye dag , nye muligheter. Nydelig morgen , det er utvilsomt lettere å jobbe i slikt lyst fint sommervær.Fra 5 etasje har jeg fin utsikt vest- og østover her fra kontoret og kan observere aktiviteten på fjorden etter som den tar seg opp utover ettermiddagen. I ettermiddag og i kveld er det sommerfest med kollegene her på jobben. Viktig med sosiale arrangement inn imellom all jobbingen. Ha en fin dag. Snart er det sommersolverv og da går det mot jul igjen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Idag skal det pakkes, kjøpes nye solbriller og ellers vente på avreise!
Det er nesten skyfritt, men kaldt.. bare 13 grader akuratt nå.
![]() |
#13 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Vel her sitter jeg å koper, Er "grounded" i ennå halvannen uke pga hudinfeksjon og annet drit. Så det blir å få dagene til å gå med modellbygging og DVD tittiing, har vært igjennom 4 sesonger av Buffy the vampire slayer sålangt.
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Er vel nærmest friskemeldt. Ser ut som vannkoppene har sluppet taket og min 5 sykedag blir min siste kan de se ut som..... GLEDER meg til å komme tilbake på jobb. Ifølge legen er det nå trykt for sammfunnet å møte meg igjen, så da blir det jobb i morgen. Og jeg får gleden av å sende avgårde Thomas til pensjonist mekka... Lit kjølig i forhold til tidligere i uken. sol, 14 grader i skyggen. Da er det bare å lage muffins til snuppas barnehage sommerfest. Spørs vel om ikke bakeren må kvalitetssjekke et par stk... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Venter på at CO skal "åpne" sin online checkin, 24h advance.. så får vi se om jeg fikser detta.
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad onsdag fra Drammen! Solen skinner fremdeles, og planen for kvelden er å polere Volvoen i kveld - Renaulten taes enten torsdag eller søndag om mulig.
Det har ikke blitt forumaktivitet de siste dagene, og jeg ser at det er mye å skulle ta igjen... jeg får gjøre et dypdykk i trådene og se om jeg klarer å dra frem en to-tre dager gammel diskusjon... ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ugh, ser ikke ut som det funker med ONLINE checkin på co.com - bestilte billetten gjennom Widerøe, men det skal ikke ha så mye og si.. eller?
Stefan, du som er CO geek.. whats up? ![]()
![]() |
#18 |
oversheriffmester
|
![]()
Godt spørsmål, har jo vært noen spærsmål tidligere på at det har vært noe snag på siden... men har ingen ide.
Hvis du sender en mail til houston så skal de svare innen 3,5 time.... Men som din friendly concierge så er det bare å møte opp før jeg stikkerut og møter maskinen i morgen så fikser vi elite checkin og tar en titt på om det er mulig å blokkere midtsete. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Checkin åpner 8:15?
![]() |
![]() |
#20 |
oversheriffmester
|
![]()
0830- siden der er så fantastisk god plass så får co skrankene 815, men det strekker seg gjerne mot halv... så det er litt hektisk når showet settes opp.
S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen! | Concorde98 | Flyforum | 18 | 03-08-2016 22:07 |
God onsdag morgen | LN-FHU | Flyforum | 11 | 21-08-2013 21:33 |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 07-04-2010 14:50 |