![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Over 20 grader nå klokken 09.00 - jippi!!! Nå blir det frokost ute og det er vel egentlig ingen grunn til å gå inn igjen før til kvelden. Årets første bad blir det nok også i dag... Ha en bedre søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Varm og sol her også og gresspollensesongen har startet
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
at your service!
|
![]()
God morgon frå Ørsta, med 18 grader og utsikt til ein kanondag!!
![]()
![]() |
#4 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker. Her er det varmt og fint vær ute. Ønsker alle en fin søndag. Under 2 uker til sommerferien
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen. Endelig tilbake på Farmen etter en lang uke i Nice. Fortsatt bra vær her, og dagen i dag skal vies til diverse forsømt gårdsarbeide. Starter med gruskjøring og deretter litt vedkapping. Det blir vel vinter igjen selv om det ikke ser slik ut akkurat nå i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Currently 28 degrees and rising på Lower Eastland!
![]() Har såvidt begynt å lufte diverse kofferter og tenkt ut hva man skal medbringe til The States.. Ellers har jeg akuratt inntatt lunch, eggerøre, italiensk salat og salami :exclamati Nå skal det lades opp i solen til kveldens storkamp der Fugla KNUSER Brann!
![]() |
#8 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det blir varmt på Nærsnes også.Plenen skal klippes og så blir det vel en tur med cab'en i det fine været.Som igår.Og i forgårs.
![]() Og ikveld banker Stabæk en Osloklubb på Nadderud.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da hadde man stått opp, spist, eh.., de heter vel brunsj nå, samt gått en lengre tur med bikkja. I tillegg fikk jeg se CO39 ta av da jeg tusla rundt oppi boligfeltet her. Den så forresten rimelig forsinket ut.. Gleder meg mer og mer til ferien hver gang jeg ser det selskapet på Gardermoen.
Ellers lærte jeg nettopp at det er mye mer behagelig temperatur inne enn ute.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag i solsteiken
Formen er på opptur, var et øyeblikk redd for at jeg var rammet av vannkopper !!!!! da jeg aldri hadde det som barn. Men det ser for øyeblikket mer ut som varmutslett som et resultat av grisevarmt vær og skyhøy feber. Fruen og snuppa er sendt på tur til Frognerparken i godværet og jeg kan ta det helt rolig i skyggen for å finne formen. Martin, har dere fått booket seter på CO maskinene?? Hvis ikke send meg en PM så skal jeg se om vi kan få satt dere på noen seter som ikke er så gale. En flott solfylt dag ønskes alle S |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
For en dag. Den begynte her ute i havgapet med 22 grader i skyggen og i øyeblikket er det 25 grader i skyggen. Havet ligger helt speilblankt vestover. Det er slike dager det er bedre hjemme enn i syden. Tur til Ølbergstranden for en dukkert har allerede funnet sted. Hele familien er fornøyd. Terrasse og trapper er også oljet så nå blir det grilling før vi avslutter med nok en tur stranden for å ta en frisk dukkert. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag Folkens!
Vel, da er noen timer blitt tilbrakt i sengen i kjellern her etter nattevakt, og nå er jeg tilbake på jobben igjen og skal jobbe frem til kl. 07 ![]() Vel, temp'en viser komfortable 28 grader utenfor så det blir nok en deilig ettermiddag for dere som er UTENDØRS ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Developer
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Developer
|
![]()
Akk ja! Det var ein sann fornøyelse å sjå kampen live! Då er det bare for dei som ønsker å sjå det i kvitauga, studere tabellen. Joda; Brann er best!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
... i første omgang KNUSTE Fugla Brann, akuratt som ventet.. sa ingenting om sluttresultatet jeg! :wink
![]() |
#19 |
Developer
|
![]()
Nåja, det var ein HEILT annen vinkel på det der eg satt. Der var det greit at LSK hadde muligheter, men SKB hadde desidert spelet. Og så heiter det seg at dommeren gjorde ein del alvorlig merkelige avgjerder, men det var jo i begges favør. Men; om så men; det er jo nettopp resultatet så teller
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 11 | 27-01-2008 21:43 |
Glad søndag morgen | EB | Flyforum | 12 | 21-01-2008 10:37 |
Glad søndag morgen... | EB | Flyforum | 17 | 23-12-2007 17:38 |