![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Iflg. norske Boarding så åbner (står ikke hvornår) Cimber Air Billund-Berlin/Tegel med daglige CRJ afgange
Tidstabel: BLL 12.55 - 14.00 TXL TXL 14.30 - 15.35 BLL Læs mere her: http://www.boarding.no/art.asp?id=26874 EDIT: Flyvningerne allerede er oplagte i amadeus og det ser ud til at flyvningerne starter d. 1. august. Spændende og se om der evt. kommer code.share med LH ligesom på MUC ruten. Dog er TXL set med LH øjne ikke en så god feeder rute, så det er nok tvivlsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=11722
Svært så negativ, Richard. Cimber er flinkt il å få ting til, de har lave kostnader og nyter godt av samarbeidet med SK. Dessuten er QI flinke til å selge pakker og markedsføre seg lokalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg kan godt lidt følge BU662 udtalelse. Men der er sket meget positivt med Berlin siden Sun-Air fløj ruten, så jeg tror ikke man kan sammenligne forholdene dengang og nu. Berlin bliver mere og mere hot og seneste målinger viser at Jylland igen tiltrækker flere og flere tyske turister efter flere års nedgang. Som CK også skriver så er Cimber Air rigtig gode til at markedsføre sig lokalt.
Derudover kunne et samarbejde med SK og specielt LH også hjælpe ruten, selvom jeg nu ikke tror på at fx LH ser så store fordele for dem til at de får code-share. Men var jeg Cimber ville jeg presse LH for dette. Men jeg er også lidt tvivlsom til denne rute, dog absolut ikke så meget som BU662. Jeg tror at dette er en 50/50 rute men hensyn til succes eller fiasko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Enkelt billetter kommer til at koste fra 395,- DKK inkl. skatter/afgifter oneway købt på www.cimber.dk. Ganske god pris, men naturligvis et meget begrænset antal pladser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Primera Air med longhaul fra Berlin Tegel TXL | Someone | Flyforum | 2 | 31-08-2018 23:02 |
Air Berlin åpner Berlin TXL - Billund | Cockpitview | Flyforum | 3 | 09-01-2017 20:17 |
Med Air Berlin fra Gardermoen til Tegel | EspenRR | Bilder & foto | 1 | 18-07-2013 21:15 |
airBaltic starter Riga - Billund | Bll spotter | Flyforum | 7 | 17-01-2008 14:43 |
SUN-AIR åbner ny rute Billund - Prag | Guest | Flyforum | 1 | 26-04-2005 13:22 |