![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Klar for bingen her i Alpharetta ... har akkurat sett Lange Flate Baller ... riktig saa underholdende og passe urealistisk .. lurer mest paa hvorda de klarte aa faa Jose Murinho til aa delta?
Ellers er det smaakjoelige 10-12 grader her .. og kun kort tid til Den Store Europaturneen - del 1. Skal bli deilig aa faa litt miles paa hekken igjen .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God natt til MOW og glad dag til dere andre... Her i hovedstaden er det grått, vått og ikke spesielt varmt - håper alle tre endrer seg. Snart trening - så en rolig dag i heimen. Ha en bedre lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]()
Morn morn fra Bangkok. Var oppe grytidlig i dag for å ordne noen Exchange-servere, men bestemte meg for å sove mer. Nå er det lunch her og resten av dagen er viet jobbing. I morgen formiddag blir jeg hentet og vips er det noen timer på nye BKK.
Jeg ankom nye BKK i går og den virket veldig oversiktig og grei på meg. Nå skal det være sagt at vi kom inn veldig nærmt immigrasjon og baggasje. Det var maks 200m å gå fra gaten via immigrasjon, baggasje og ankomsthall før jeg var i en bil på vei inn til byen. Det som enda overrasker meg er at de har tatt med noen uvaner fra Don Muang, det er enda en del iditoter som står klare i det du kommer ut fra tollerne for å praie deg fo rbillige taxier og alt mulig. Selv om det står bøtter av politi som skal holde disse borte... noe endrer seg bare ikke. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Grått og litt kjølig også her idag, men det har ihvertfall sluttet å regne. Etter dager med enten jobb eller festligheter er det skole arbeid som står på programmet idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God lørdag morgen fra Tananger,
Her er og grått , vått og sørlig kuling. Det kunne like gjerne ha vært høst. Det blir inne aktiviteter til å begynne med idag. Ha en fortsatt fin helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamblebyen. Litt pussig vær i dag - ser helt overskyet ut, men det er stadig sol på gården over gata her.... Så stikker nok innom jobben for å hente ut en 4-5 aviser som nytes i solveggen sammen med et par pils her i Oslo Øst..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God loerdag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-03-2008 21:48 |
G'Loerdag Morgen | LN-MOW | Flyforum | 21 | 08-07-2007 12:37 |
G'loerdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 18 | 13-05-2007 12:46 |