![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() ![]() . Flyselskapet er Lionair, og om denne bildeserien har hatt betydning for at de ikke får lov å fly til Australia vites ikke .... ![]() Døra ser dessuten også ut til å være armed, så man skal ikke se bort fra at det er pax ombord også ..... http://s276.photobucket.com/albums/kk23/febo08/ Unreal!! . Last edited by LN-MOW; 20-02-2009 at 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ansatte med dumme idéer og ennå dummere ansatte som legger ut slike bilder har skapt problemer for seg selv og selskap/firma i medias søkelys mange ganger før også. Det er bare å gratulere de tre på bildene...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flotte damer!. Sikker mange som gjoer slike ting under tomflygninger, men ikke mange er dumme nok til aa legge dem ut paa nett
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Lion serverer ingenting innenriks - det er normalt tomme, eller nesten tomme, galleys på disse flyvningene ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men damene var FLOTTE!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
det var da svært til kritikk her da:-D
Ok jeg skal gi dere det at om Paxèn har sett dette så har det kanskje hvert litt drøyt, men hva i alle dager gjør det om noen stakkars flyvertinner har det litt gøy med hverandre på jobb?? Er vi så puritanske her på forumet?? Synes det brukes vel sterke ord for å kritisere en bagatell.. Den eneste feilen her er vel strengt tatt at dere fikk SE disse bildene på nett, ikke at det faktisk har funnet sted, eller?? Jeg mener, seriøst, er dette virkelig så farlig som dere skal ha det ti?? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg må innrømme at jeg har litt problemer med at tre flyvertinner leker med en crash-øks under det som virker å være en live flight .. de er i tillegg i galley bak, noe som betyr at øksen er fraktet gjennom kabinen, fra sitt lagringssted i cockpit, til bakre galley ...
Mulig det bare er TSA/FAA-dresserte meg, men dette synes jeg går langt over streken .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Njaa, at de er i aft galley behøver ikke bety at de
har fraktet denne fire-axe særlig langt. På flere av de flytypene jeg har/hatt CC-sertifisering på, har det vært fire-axe også i kabinen - men selvsagt på umerket "skjult/hemmelig" sted.
![]() |
#11 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
http://s276.photobucket.com/albums/k...34619_2943.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Tviler på at dette skjedde in-flight med pax ombord. Vet ikke historien bak bildene, men det kan jo tenkes at de ville gjøre seg kjent med sikkerhetsutstyret ombord mens flyet stod på bakken, og følte for å ta bilder..
Søte jenter! Hvor ser man at døren er armert, hvis man ser bort fra flagget? Hadde jeg vært ombord med de jentene hadde jeg også satt flagget over vinduet... do not disturb betyr det ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var da bare jenter som hadde det litt morro under tomflygning, helt sikkert
![]() Personlig synes jeg det er mye mer morro å skli på serveringsbrett gjennom kabinen under take-off... Helt til man slår seg 8) Hehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men skal ikke disse øksene være gjemt på en hemmelig plass? Det er jo ikke noe problem å se hvor de er gjemt på disse bildene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg ser tre søte jenter som leker med en øks, får håpe de ikke skjærte seg.. Dette er ingen stor sak, de la sikkert øksen tilbake etter leken. Jeg tipper flyet sto på bakken, de ventet og kjedet seg før de begynte å leke med det de hadde.
mvh Med småfly/*mikro 2009: ENBO,AL,SD,Stryn*,VA,BN,ST,RS,NK,EV,RA,HT,MS,LK,ML ,SG,TC,AN,SK,RG 2010:ENBO,OV,AL,ML,KB,RM,BN,NM,NK,EV,SK,LK,HT,MS,S T,EFKE,Stryn*,SO,HD,ZV,BR,EN 2011: ENBO,RK,NK,DU,EV,SH,MS,SR,HK,HF,NA,HV,MH,BV,BS,SS, VD,KR,AT,RA,HT,ST,EN,OL,KB,ML,AL,OV 2012:ENBO,EN,AN,LK,SH,EV,ST,MS,HT,RA,NK,HS |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Som nyskilt merker jeg at jeg har uendelig tålmodighet med tøysejenter som dette. (Dessuten fint å lese bahasa - "keluar", for "utgang" igjen - jeg savner Malaysia.) Men noen kommer til å få pes av sjefen sin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men firmaet som lager øksene setter sikkert stor pris på disse fagre piker som reklamerer for deres produkt...
Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ÜberScanFlyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva man kan gjøre om man er lei TSA... | Fredrik Propell | Småprat | 3 | 01-08-2011 21:07 |
Skal det først gå gale så kan man i det minste gjøre det skikkelig | Utflyttet | Flyforum | 19 | 23-02-2008 12:39 |
Man kan si hva man vil om skitne AF fly, SAS går de i næringen! | LN-AFG | Flyforum | 24 | 04-06-2007 21:35 |
Litt gøy mens man venter | DY | Flyforum | 0 | 17-12-2004 20:56 |