![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God 1.mai til alle. Var på OSL kl:12:00 og returnerte tilbake til Stovner 16:15
Denne gang har jeg ikke redigert bort noe, kun endret støørelsen ned til 1024x685. La inn alle bildene ( 487 stk) -på en MAC og da så de fleste bilde mye bedre en de øvrige gangene. Her kommer et utdrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
|
![]()
Noen flere fra 1.mai 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
|
![]()
flere kommer,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
:clap :clap
Det av sterling European airlines som landet var jo helt konge! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
|
![]()
Størrelsen er 220 k, så jeg må minske str en gang til for å få lagt ut flere.
Kommer etterhvert. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det kommer seg dette Jan, men jeg tror kanskje du må jobbe litt med hva du får med / klipper ut..
Det å ikke ha med en liiiten bit av flyet kan desverre ødelegge et bilde noe helt forferdelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Gi meg tilbakemeldinger - jobber med å kunne levere bilder til eget album. Har møtt en del av oss ! - det vil si at det er mange mennensker som er på OSL (sikkert andre lufthavner også ) Det kommer flere bilder .... ¨til glede for noen og til ergelse for andre ! Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
|
![]()
Grunnet at maks str er 220K, så måtte jeg ned i størrelse,
Her er flere bilder og har i dag skjønt at spottervollen ved 19R må være det beste stedet å stå (når den banen brukes) for å fange bilder når flyene er lufta og at du ikke har alt mulig støyende rundt på bilde, Kjørte opp ditt, like etter at Koreanien dro av gårde. Så at folk hadde kjørt heøt opp, fyrt opp engangsgrillen og stekte grillribbe. Så koselig. Dette var mitt første besøk på den vollen. Flere skal bli. Nok en/to runde(r) med bilder. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Begynner å bli bra dette Jan, liger spesielt at du har endel artige vinkler , ikke bare rett fra siden bilder av -1- og -1- fly uten miljø.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Traveler
|
![]()
Noen få til - så er det slutt i for i dag.
God kveld i alle stuer - ser du på mine bilder, så har du tid til noen kommentarer - jeg har tross alt vært over 4 timer der opp i dag ![]() JAN |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Traveler
|
![]()
De som driver med dette flyet har en annen hobby !
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var det du som kom opp på vollen ved 19R sammen med en til i 12 tida Jan? Med en passat hvis jeg ikke husker helt feil...
McDonnell Douglas MD-90-30 <A HREF="http://www.flyspotter.no">NSFF Norsk Spotter og Flyentusiast Forening</A> <A HREF="http://www1.airpics.com/search/search.php?string=4075&si=0&st=12&count=10" TARGET=_blank>Mine bilder på Airpics.com</A> <A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=29892">Mine bilder på JetPhotos.net</A> |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Kan noen ta bilder av selve vollen og området rundt for oss som ikke har vært der men som har planer om å reise dit.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott jobba Jan, dettte begynner virkelig å ligne noe. :clap
Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Traveler
|
![]() Quote:
Som du ser av mine bilder så sto jeg ved militære flymuseim 01L når den letter. Jeg traff forskjelle folk ved 01R flere ganger, blant annet fra Drammen som tok en del bilder fra vollen fra porten ved veien og langetter osv. Men på vollen 19R trafff jeg flere biler som mot meg, når jeg kom i x der hvor vi kjører mot høyre. Ellers synes jeg det var hyggelig å treffe alt fra joggere, til familie som grillet der oppe. Se etter min BMW 525 KZ reg neste gang dere er oppe på OSL. Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Okay, da var det jeg som bomma... Jeg dro ned fra vollen like etter Korean landa jeg se.. Skal holde utkikk etter BMWen neste gang..
![]()
McDonnell Douglas MD-90-30 <A HREF="http://www.flyspotter.no">NSFF Norsk Spotter og Flyentusiast Forening</A> <A HREF="http://www1.airpics.com/search/search.php?string=4075&si=0&st=12&count=10" TARGET=_blank>Mine bilder på Airpics.com</A> <A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=29892">Mine bilder på JetPhotos.net</A> |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg synes bildene er flotte jeg, mye bedre enn hva jeg kan få til
![]()
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Jeg har nå begynt å fantasere om at ettersom AY er inne på eierfronten i DY, kanskje det blir et par DY MD11 på OSL snart ![]() Noen som vil lage en DY MD11 her inne ![]() Det hadde vært noe P.A . Viking ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Dette kommer seg.
![]() Mikael ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK4609/4608 OSL-MAN-OSL innstilt 5. mai | LN-KOG | Småprat | 0 | 05-05-2019 15:40 |
TRD Primera Air B738, 7. mai, 8.mai og 22.mai | Trdfly | Spotteralerts | 0 | 04-05-2013 16:39 |
OSL 1. mai! | Even92LN | Bilder & foto | 9 | 03-05-2011 23:06 |
CDG + OSL 11. mai + 13. mai - DC-10 Diverse | SK917 | Bilder & foto | 7 | 13-05-2010 23:53 |
24 mai OSL? | Aleksander Maaland | Register- og ATC-Forum | 3 | 07-05-2009 07:34 |