![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Imens jeg skal til å skru av datamaskinen min, hører jeg SK4530 bråke seg forbi huset mitt. Jeg skrur på VNC-radaren og ser at LN-RRM som er i Molde. http://www.airliners.net/open.file/1138262/M/
Dette er et Scandinavian Airlines-fly uten SASB logoer osv. Hvorfor brukes den da i rute? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
LN-RRM er en maskin som tilhører SASBraathens. Husk at det kun er ett par stykker av alle 737ene (var vel rundt 25-20 stykker) som ble overført fra SAS til SASBraathens som har SASBraathens dekaler og de fleste flyr rundt i fulle SAS farger (eller hybrid-Braathensfarger)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Husk at eneste synlige mulighet til å stole på at flyet opereres av SAS Braathens, på eget AOC, er at det har et lite norsk flagg ved siden av registreringen på "døren" til nesehjulet, under foran på flyet. Må ha tilnærmet rampaksess eller kikkert for å se dette.
Om det står SAS, eller Braathens, eller SAS Braathens, eller ingenting, på flyet, er ikke det avgjørende. Jeg har tidligere flere ganger spurt om hva slags markedsføring dette er, men jeg gjør det ikke lenger.... Men som det ble skrevet at Someone, så var det SAS Braathens´s LN-RRM du så. Og mht bilder på a-nett av disse flyene, så er det svært mange fotografer som ikke har fått med seg dette poenget mht hvilket flyselskap det er. Og hvem kan strengt tatt klandre dem? De finnes forøvrig på Airpics også..
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
787 United - hvor brukes den? | petter380 | Reiseforum | 8 | 28-07-2013 23:58 |
ANA tool - hvor ofte oppdateres den? | Bizflyer | Småprat | 2 | 13-05-2013 16:51 |
Hvor ofte er det flyshow? | Anders81 | Småprat | 22 | 08-01-2013 12:07 |
Her kryr det av bakterier. Se hvor ofte flyselskapene rengjør flyene sine (dinside) | CFN_001 | Småprat | 1 | 25-06-2012 23:11 |