![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Ja kort og godt..... Ikke mere SAS/DK flyvning idag.... Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kort og godt tragisk .....
Hva med langrutene? Er alt kansellert der ogsaa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Lurer på hva resultatet blir til slutt, jeg begynner nesten å håpe på masseoppsigelser ![]() Sympatien er uansett hos de bakke ansatte hos SGS som får all ekstrajobben påført http://www.sas.dk/templates/FlexiblePage.aspx?id=45348&epslanguage=DA |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg skal hjem fra ARN via CPH i morgen. Bør jeg booke om via OSL kanskje?
Hvor mye tjener egentlig kabinbesetningen hos SK i måneden? Har hørt snakk om 35-40 tusen. Noen som kan be/av krefte? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Hva de tjener er uvesentlig, det er allerede frem forhandlet lønn. Det er det som skjer nå som er totalt på "trynet" Tenk hvis samfunnet blir misunnelig på alle som har det bedre. Livet blir en eneste lang konflikt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Mine dypeste medfølelser for de bakkeansatte i frontlinjen på CPH...
De har en tøff jobb akkurat nå, og jeg håper virkelig ledelsen i selskapet gir dem en skikkelig påskjønnelse etter at de har ridd stormen av nok en gang... Egil
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei Bizflyer! Lönnen til kabinen i SK varierer mellom landene og hvor lenge de har flöyet og om de er A/P eller A/H-A/S. Danskene har mest i lönn så kommer nordmennene og sist svenskene, så det er vanskelig å si hvor mye det er! Men det dere skal vite er at de har ikke noe OB tillegg eller for å jobbe jul,nyttår eller andre höytider! De har rett på fri en helg i måneden!! Danskene streiker ikke denne gang for mere lönn men for bedre vilkor når de kan få ferie og litt andre saker, men IKKE for mere lönn! SKDK vil ikke forhandle om det CAU vil bare for det som passer SKDK! Dette sier ikke at de har rett til å gå ut i en ulovlig streik for det, det er ikke for å forsvare det de gjör jeg sier det!! Men jeg er helt enig i alle at nå må det gjöres noe med kabinen i SKDK!!
Hilsen pendler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AmericanExpress SAS/EB-kort (nytt kort fra 2019) | Henshaw | Reiseforum | 318 | 02-05-2025 05:07 |
Godt sovehjerte:) | FestiVal | Flyforum | 3 | 28-09-2010 17:16 |
WF godt likt | RIBRO | Flyforum | 2 | 29-08-2008 02:13 |
godt nytaar | sk931 | Flyforum | 28 | 02-01-2007 10:20 |
Godt billede | sk931 | Flyforum | 3 | 11-06-2005 10:04 |