![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Tilsvarende som jeg kjøpte BKK for kr. 3.643 for en uke siden ( siste hjemreise 30.06 ), selger AY i dag og morgen, kun på finnair.com HKG for kr. 3.250.:clap :clap
Kjekk weekendtur ?? Løp og kjøp !! Europadestinasjoner i samme tidsrom koster myye mer !! Kanskej neste lørdag-søndag dukker andre asia-destinasjoner opp ?? Følg med på finnair.com ELLER VG !! 50% bouspoeng på Oneworld-kontoer. Tok AA i all hast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sliter AY med å fylle flyene østover?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Muligens, ev. at de fyller dem opp 100 % for en lav pris istedenfor å la dem gå halvfulle ?? Underlige er at dette tilbudet står kun i VG !!
Vil skrive tripreport for BKK. Men først AC til YVR som er forsinket ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ahh, da skjønner jeg hvorfor vi har solgt Ay-billetter i bøtter og spann i helga på wideroe.no!
HKG til litt over 2000 kr for t/r samt Dehli til litt over 3000. Gå inn via Avansert søk, spesifiser flyelskap AY, og dere kan få billetter som dette: trinn: søk flyavganger sammendrag passasjerer kjøp reservasjon se på flyavgangsdetaljer Oslo til Hong Kong Flyavgang 1 fredag, 8. juni 2007 Avreise: 06:30 Oslo, Norge - Oslo Airport Ankomst: 08:50 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2 Flyselskap: Finnair AY606 e Fly: informasjon ikke tilgjengelig Pristype: Økonomi med restriksjoner Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 8t:00 Flyavgang 2 fredag, 8. juni 2007 Avreise: 16:50 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2 Ankomst: 07:25 +1 dag(er) Hong Kong, Hongkong - Hong Kong International Flyselskap: Finnair AY067 e Fly: MC Donnell Douglas MD-11 Pristype: Økonomi med restriksjoner Hong Kong til Oslo Flyavgang 1 fredag, 15. juni 2007 Avreise: 09:35 Hong Kong, Hongkong - Hong Kong International Ankomst: 14:55 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2 Flyselskap: Finnair AY068 e Fly: MC Donnell Douglas MD-11 Pristype: Økonomi med restriksjoner Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 0t:50 Flyavgang 2 fredag, 15. juni 2007 Avreise: 15:45 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2 Ankomst: 16:15 Oslo, Norge - Oslo Airport Flyselskap: Finnair AY659 e Fly: Airbus Industrie A319 Pristype: Økonomi med restriksjoner Forklaringe = e-ticket, NOK = Norske Kroner pris passasjerer flyavganger skatter Bestillingsgebyr 1 voksne x (1 720 + 291 + 50) = 2 061 NOK totalt for alle passasjerer 2 061 NOK kjøpsbetingelser Prisen er ikke garantert før den er billettert. Siste dag for billettering: søndag, 29. april 2007 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hjælp, wideroe.no kr. 1.200 billigere enn finnair.no !! :clap Hva skjer ??
Har ikke tid til mer nå, men vil krysse av på kalenderen april 2008 i tilfelle de gjentar dette !! Kanskje andre asiatiske reisemål neste helg ! :lightbulb |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Ja, da har jeg bestilt. Helgetur i juni :-) (Oval weekend, lørdag-tirsdag, vel å merke. Det begynte å bli utplukket.)
Forrige gang jeg bestilte billett via HEL på wideroe.no endte jeg opp med en hyggelig mail fra Farmer om at her hadde systemet rotet litt, så den billetten kunne jeg ikke få. Håper å slippe det denne gangen :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Flott gustavf !! Stå på folkens, er ikke hver dag slike tilbud kommer. :clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Til dere som har bestilt/ev. bestiller AY. Husk å booke sete i lille fremre kabin på MD 11.
Der er det 9 seter i bredden . Den bakre er "charter-variant" med 10 i bredden og mer skuldergnissing for store, kraftige menn ! :exclamati |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bestilt jeg nå. 2 til 9 juni!
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Forøvrig er dette andre gang denne uka jeg booker AY hos Widerøe. Begge gangene har finnair.com vært en god del dyrere, selv om forrige reise (OSL-JYV) ikke var like påfallende som disse 1.200 kronene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå får vi alle lage tripreport og sammenllgne erfaringer !!:exclamati
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja hadde man bare hatt tid og ferie, dæven døtte for noen tilbud. BKK tilbudet gjelder på den avgangen som har dayflight BKK-HEL. Den går høst/vinter/vår. Kan tenke meg at den er hard og fylle opp på tampen av sesongen.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
isj, ingen av dagene som det passer er det flere billigbilletter igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Noen billige billetter igjen? Bare et par dager...Får ikke frem noe jeg.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ja, da har jeg også bestilt. 8.-15. juni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Til hvilket bonusprogram hos 1W gir flest miles for disse billettene?
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
OSLflyer ! Godt spørsmål. Kanskje Tommy 777 vet best her. Har selv åpnet AA konto, men ikke registret turen foreløpig .:lightbulb
I min tur til BKK er det i Z-klasse som gir 50 % AY-poeng !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg reiser OSL-HKG 2. juni med retur 5. juni. Om noen er på samme fly eller i området samtidig så tar jeg gjerne et lite treff.
Send meg gjerne en PM eller mail for å samordne. Dette tilbudet var utrolig bra, eller som en bekjent av meg så treffende sa det: "SYKT!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Och det gick även att flyga från Arlanda. 2058 NOK på wideroe.no 8 till 15 juni. Tyvärr kan jag inte åka men jag hade gärna gjort det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hong Kong-tråden | petru26 | Reiseforum | 416 | 22-01-2020 05:07 |
Shoppingtips Hong Kong | LN-FHU | Reiseforum | 14 | 09-02-2013 17:04 |
Hong Kong | Someone | Reiseforum | 21 | 02-07-2010 16:40 |