![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg får ikke til å se noe på mediaplayer 11. Hvordan får jeg datamaskinen til å ta tilbake den mediaplayer 9?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mmmm herlig film
![]() ![]() Men hvem flyr?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hærlig film!!! Godt å høre litt Twotter-lyd igjen......
Et litt dumt spørsmål fra en som ikke er på høyde med saker og ting; Hvorfor er det ingen som bruker Twotter i komersiell trafikk i Norge..? Det finnes da noen som bruker Dornier, BAe JetStream og andre i den klassen der (da tenker jeg på pax-kapasitet). Er Twotter for dyr/uøkonomisk i en slik setting, eller var det bare WF som hadde "kapasitet" til å bruke typen i slik trafikk her til lands...? Just wondering...:-p
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De går vel for sakte i forhold til både J31'en som begge vel cruiser på rundt 230 kts, mot den deilige damen Tw'Ottern's rundt 170 kts vel?
I tillegg er vel de andre 2 bedre støyisolert og der igjen tilbyr en bedre comfort? Hvis de nå for alvor kommer i gang igjen med å lage DHC-6-400 (se en annen topic her) så blir jo den i tillegg med full glasscockpit :exclamati :clap :exclamati og sikkert bedre isolert, og da blir den nok en eeeenda deiligere maskin....
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ahhh, lekkert! Og for en lyd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Twottere har heller ikke trykkabin, og må derfor ofte legge seg midt i drittværet i stedet for å kunne klatre over. Så lite egnet i forhold til passasjerkomfort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Og i og med at den ikke hadde trykkabin, og måtte legge seg midt i møkkaværet, fikk man jo også vite hvem som var flygere med stor F her i verden..... ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
suverent!:clap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg må ned og lete litt hos min far. Han har noen bilder av vingeforkanten på Tw'Otter'n med vanvittige mengder is på....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En liten snutt fra LCY | L1011-500 | Bilder & foto | 2 | 25-07-2012 09:02 |
Liten serie ifra ZRH | jameson82 | Bilder & foto | 12 | 16-07-2012 18:49 |
Artig liten snutt om Tui 747 | SudCaravelle | Reiseforum | 5 | 22-08-2010 21:33 |
En liten serie ifra LCY | Lennart | Bilder & foto | 14 | 16-08-2010 21:22 |
Film ifra KLM Business Class.. | Thomas | Flyforum | 5 | 22-10-2009 20:38 |