![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
Må si jeg er fornøyd med dagen min på osl.. Trenger vel ikke utdype det mer enn det, over til bilder..
Først ut i dag, eller rettere sagt, først ut av interesse var denne.. Fikk akkurat stoppa bilen og skrudd på scanner`n da jeg hørte 771 cleared 01R ![]() reiste etterhvert bort til 01L, egentlig i påvente av koeran. Noe fikk klarering, men det var ikke korean, men denne : ![]() "bluescan 992" kom også rullende.. ![]() Så kom den jeg egentlig venta på som jeg må si blei litt sidestilt i dag :-) ![]() Det neste blikket som møtte meg, var dette : ![]() ![]() Og mens an124 sto på banen og rusa seg opp kom maskina som denne motoren tilhører.. ![]() Det var det igrunn.. Som sagt, fornøyd med dagen.. Håper dere alle sammen får en riktig god helg videre! Asgeir.
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Flotte bilder, skarpe og fine vinkler og valg av utsnitt!
:clap |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Supre bilder. Imponerende samling av store fly på en dag!
![]() |
#4 |
Aviation Junkie
|
![]()
Fine bilder. :clap En spesiell dag med spotting på OSL. Ikke hver dag vi får se "hele" line-upen til Boeing (737, 747, 757, 767 og 777). Og i tillegg besøk av Antonoven, hva mer kan man ønske seg? Så lenge vi får besøkt av slikt flott stål fra øst kan gjerne forsvaret drøye med nye fly for min del
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Litt av en fangst det der ja ! :clap
-Er jo fristene å komme over en gang i sommer når det går så mye stort der, for dette er jo mer enn vi har her på BGO på ett år nesten ! :wink -Og 777 hadde vært noe å fått , har aldri sett en slik "live" hehe ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
*Shitt pomfritt* dette var lekkert, svære herlige bilder. Og som tidligere nevnt; for noen utsnitt!! Rått!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelige bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bra som alltid!
Heldig med anton-ove'n...! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]() Quote:
Tør jeg forespørre hva slags fotoutstyr du benyttet og hvor på osl du spottet fra ?? Jan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Sylskarpt fototeknisk og utvalg av motiver!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Oj oj oj... nästan så jag fick lust att börja ta bilder av fly :-) Väldigt bra fångat, fina vinklar och utsnitt.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette var bærre lækkert ja. :clap
Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg stemmer i, dette var nydelige bilder av hevay metal. Vel, så heavy som det kan bli på OSL på én og samme dag da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
evig optimist
|
![]()
Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldiner igjen folkens! Alltid koselig det :-) kommer nok flere bilder utover våren tenker jeg.. Snart innkjøp av nytt objektiv og, nærmer seg med stormskritt.. Så får vi se om det hjelper noe som helst ;-)
Ha en fin dag alle sammen! Asgeir
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Heavy dag på OSL i dag! | LN-CGJ | Småprat | 15 | 04-06-2013 13:42 |
OMNI Heavy OSL i dag, og noen få andre | Airbus 330 | Bilder & foto | 14 | 17-05-2010 00:19 |
Heavy etter heavy på OSL | ENGM 911 | Bilder & foto | 20 | 16-05-2010 18:06 |
Heavy på OSL | ENGM 911 | Bilder & foto | 10 | 23-04-2010 21:43 |
Heavy over Bærum i dag | raider66 | Flyforum | 0 | 24-12-2006 14:22 |