![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2006
Posts: 896
|
![]()
Jeg har i det siste studert SBS-radaren - spesielt den i Molde.
Og det er en ting jeg har lagt merke til med SASBU sine fly; Det er ganske stor hyppighet i de samme regnummerene. I skrivende stund ser jeg LN-TUK komme fra øst og lander mot vest om 10 minutter. LN-TUK var også i Molde i går og det samme har jeg sett med andre fly. Er det slik at noen regnr på fly kan man se oftere noen steder og andre regnr er sjeldnere eller er observasjonene mine helt tilfeldig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]() Quote:
Tror også at det er mye bruk av -500 på kystrutene Men ellers så vil man vel forsøke å ha en god mix slik at man får et fornuftig forhold mellom timer i lufta og cycles (trur eg) , så tilfeldig , stort sett ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp til regnr | monkeyclass | Register- og ATC-Forum | 1 | 18-04-2018 21:50 |
Hvordan kan man få forskjellig status på forskjellige legs på samme booking? | robertaas | Småprat | 3 | 05-06-2014 20:57 |
Hvordan bygger du flyene dine?? | hmm273 | Samlerhjørnet | 1 | 27-01-2012 19:35 |
Hvordan velger Norwegian/SAS flytyper på de forskjellige rutene ? | ENZV | Flyforum | 10 | 25-01-2011 17:43 |