![]() |
|
![]() |
#1 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Hei:exclamati
![]() Det kan godt hende at det er et topic som allerede inneholder det jeg lurer på. Jeg har tenkt til å bestille noen flymodeller på internett, men i jungelen av internettbutikker lurer jeg på om noen av dere har noen anbefalinger av hvilke butikker jeg bør velge. Mikael ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Selv handler jeg kun fra Aviation Megastore og er kjempe fornøyd. God og rask service og kun 2-4 dager leveringstid (det er mine erfaringer).
De er litt dyre, men det koster vell med god service? :clap
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ebay.com er mange ganger billigere enn nett-butikker
Der kan du får de fleste selgere til å sett en noe lavere verdi på pakken Norske tollgrensen på 200kr er ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Aviation megastore er raske, og har et godt utvalg. De har også satt verdien til 20$, men det hjelper lite når tollvesenet likevel åpner pakkene.
Dessverre har det vist seg at tre av flyene jeg har fått levert derfra ikke akkurat har vært i tipp-topp kvalitet. To av feilene var produksjonsfeil(samme flymodell(se tidligere tråd), mens det på den tredje var et avbrukket stabilisator. De var veldig flink og ryddig mtp de to første feilene, mens de på den tredje enda driver å krangler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
A330
|
![]()
Takk for svarene.
![]() Skal prøve å skaffe noe fra aviation megastore kanskje Norwegian 733 eller noe SAS. Mikael ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Har kjøpt og kjøper endel fra e.bay, og har bare positive ting å si om det. -Men husk at finner du en ting som kommer på over den magiske 200,- kroners grensen, så be avsender om å skrive ned verdien. -Alle jeg har handlet med har gjort det i de tilfellene det har vært nødvendig ! -Husk bare at prisen på varen pluss frakten =den magiske grensen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A330
|
![]()
Er det som er på Ebay ødelagte eller har de for det meste god kvalitet. Har hørt en del mindre positive erfaringer på Ebay
Mikael ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Aviation Junkie
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
ebay er desidert den beste plassen å kjøpe modeller på med tanke på prisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
SVG Spotter
|
![]()
Kjøpt alle mine fly på Ebay. Ikke hatt noen snags me det. Var 1 fly engang som vingen var brukket, men fikk den erstattet med en gang!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Modellbutikker på flyplasser | flyfredrik | Samlerhjørnet | 29 | 14-04-2016 12:03 |
Modellbutikker i London | FlightDeck | Samlerhjørnet | 4 | 06-04-2008 18:34 |
Modellbutikker i København | LN-REF | Samlerhjørnet | 3 | 09-03-2008 22:12 |