![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Som alle vet er Norge et billig land å handle elektronikk og fotoutstyr i. Det er faktisk sant.
En kamerat som skal hit på besøk liker veldig godt norske garantiregler og kjøpslov og lurer på hvor han kan få tak i Nikon D200 og TC20E-II billigst mulig. Han får i tillegg momsen tilbake ved utreise, heldiggrisen ![]()
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Disse tre burde ha ok priser:
www.mpx.no www.stretto.no www.xd.no Men husk at for DSLR er Nikon sine garantier for selve huset najsonale, dvs at et hus kjøpt i Norge er det bare garanti på i Norge. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
Vil også anbefale å ta en titt på fotovideo.no , pixmania.com og ddmr.no
Forøvrig så er kelkoo.no en bra søkemotor etter laveste pris, men det er ikke alle butikker og nettutsalg som den søker gjennom..
![]() |
#4 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takker
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg hiver meg på med et spørsmål til andre Nikonister her. Er det noen som har hatt problem med autofokusen på diverse SLR kameraer? Kameraet mitt har den siste tiden hatt skikkelig problem med å fokusere når det er ganske mørkt innendørs og ved heftig lys. Kameraet stanger frem og tilbake og kommer aldri i fokus.
ehh.. Hjelp?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Jeg har hatt lite problemer med dette med D200en jeg etterhvert har fått noe erfaring med. Bare for å ha spurt: Du sørger for å fokusere på noe som har god nok kontrast til at AF funker?
Edit: Jeg endte med å kjøpe kameraet mitt hos Fotovideo.no, i butikken deres. Det var den overlegent rimeligste butikken, og nettprisen og prisen i den fysiske butikken deres i Møllergata er den samme. Den fysiske butikkene er forøvrig veldig bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg skal kikke litt på innstillingene i forhold til manualen i kveld. Dette problemet dukket opp forrige helg og kameraet har ikke vært sånn før |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
evig optimist
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nikon'en min (D50) kjøpte jeg i nettbutikken til Japan Photo, de var klart rimeligst da jeg kjøpte det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spørsmål til dere fotoeksperter | Wig-wag | Bilder & foto | 6 | 02-07-2012 17:23 |
Spørsmål til kapteinen | sirpjalle | Småprat | 0 | 03-05-2011 09:21 |
Still spørsmål til Bjørn Kjos | FlightDeck | Flyforum | 11 | 31-10-2008 21:34 |
Spørsmål til flygelederne her inne | spitfire | Flyforum | 2 | 10-05-2006 12:10 |
OT: Et spørsmål til danskene på forumet | Martin | Flyforum | 6 | 30-04-2005 15:39 |