Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-03-2007, 11:55   #1
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,333
Default Selskapet som elsker sine kunder...

http://forbruker.no/reise/article1676748.ece
EB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2007, 11:59   #2
The Ticketor
ScanFlyer Dusty
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,181
Default Re: Selskapet som elsker sine kunder...

Vel, jeg siterer fra SKs APSC:

2. SAS honours an agreed fare after payment
SAS protects the passenger against any fare increases after payment of the ticket. When paid for,
no increase will apply to the agreed fare for the date, flight and class of service booked. However,
any changes in taxes, fees and charges will be subject to additional payment or refund.


Men tror jeg SK ville gjort dette på denne måten her? Nei, det tror jeg absolutt ikke.
__________________
Flighter fra 01JAN08:
The Ticketor is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2007, 13:52   #3
Jens W
ScanFlyer Crusty
 
Join Date: Sep 2004
Location: Nidaros
Posts: 3,471
Default Re: Selskapet som elsker sine kunder...

Quote:
Thor-Olav Moen skjønte lite da Ryanair plutselig belastet kredittkortet hans med 380 kroner ekstra
I VG (papir) stod det at han fikk epost først, og da prøvde å protestere.
__________________
Mine flybilder
Coming up:
NIL
Jens W is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2007, 16:27   #4
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,333
Default Re: Selskapet som elsker sine kunder...

Snakk om optimist... Ryanair hører jo ikke på myndigheter som klager - langt mindre på kunder!!!
EB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2007, 18:20   #5
LCH
ScanFlyer Crusty
 
LCH's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Stavanger
Posts: 3,778
Default Re: Selskapet som elsker sine kunder...

Det er vel ikke helt stuerent å bare belaste kredittkort i ettertid på den måten der, er det?
__________________
Upcoming: TRD-OSL
LCH is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2007, 20:57   #6
EB
ScanFlyer Inventory
 
EB's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,333
Default Re: Selskapet som elsker sine kunder...

Hva er det som er "rent" hos Ryanair???
EB is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2007, 21:08   #7
DYflyer
Aviation Junkie
 
DYflyer's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: OSL
Posts: 469
Default Re: Selskapet som elsker sine kunder...

Jeg har noen forestående turer med BA. Ser ut til at de tar regninga selv. :clap
__________________
Upcoming flights: none <br><br>http://my.flightmemory.com/dyflyer
DYflyer is offline   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Dreamliner - hva gjør Boeing for sine kunder? Radiv Flyforum 59 28-01-2014 12:01
Er ikke bare SAS som oppgraderer sine seter! Robbiedeluxe Småprat 3 01-11-2012 11:17
SAS pisser på sine beste kunder! Bizflyer Reiseforum 18 29-09-2009 21:27
Og nå begynner SAS Braathens råtne behandling av sine kunder i Molde å få konsek enml Flyforum 72 02-02-2007 13:14
Det eneste selskapet som flyr til alle 50 stater LN-MOW Flyforum 3 30-06-2006 11:14


All times are GMT +2. The time now is 12:09.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.