![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har jeg gleden av å bekrefte neste utgivelse fra Lima November.
Det blir SAS Braathens B737-500/800 i 1/144. Denne gang er det Jennings Heilig (Liveries Unlimited/Airways Graphics) som lager artworken da Nils er litt vel travelt opptatt for tiden. Vi satser på å ha dette klart for salg i Februar. Det er også gjort avtale om SAS DC-9 dragehode skjema i samme skala. Dette kommer senere til våren og er også fra Jennings. Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Hei Ruben og "takk for sist". Takk også for interessant info. Har du noen tips om hvor det er mulig å kjøpe 1:144 SAS dekaler med dragehode dekor (siste versjon før Jannefargene)? Ligger på vent hos Aviation Megastore når det gjelder F-dcal, men jeg vet ikke om det blir flere slike tilgjendelige. Har ikke søkt hos Hannanths ennå, kanskje det er mulighter der. Vet du om andre nettsteder hvor jeg kan være heldig å finne noe?
Har du ytterligere info om Lima November dekalene? Finnes det en hjemmeside? Håper det står bra til i vest! Espen K hilser!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Den som leter finner.......................
![]() Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjempebra nyheter!!
Vet du/dere hvor disse kommer i salg? Fra F-dcal direkte eller f. eks. gjennom Hannants. Dekaler fra F-Dcal holder høy standard, men er transluscent, dvs. at de er "gjennomsiktige". Dekaler må ha hvit bakgrunn dersom de skal på farget del av modell. Derfor følger det ofte med dekaler på hvit bakgrunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det lønner seg å kjøpe både dekaler og modeller rett fra f-decal (og f-rsin). Det kan ta lang tid å få dem levert, men så er det jo også "print-on-demand". Betaling med payPal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Med kun 1 dekal så langt, så blir det nok en stund før det kommer noen nettside. Men jeg satser på at neste dekal som sagt kommer i løpet av noen uker. Prøv http://www.airline-hobby.com/ for dekaler. Men det er jo ikke så mye som er laget for dragehode liverien til SAS i silketrykk. I farten kommer jeg bare på Liveries Unlimited SE-210 i 1/144 og B747 i 1/200. Men Lima November kommer som sagt med DC-9 i 1/144 litt senere i vinter. Happy modelling, Ruben |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
På e-bay finnes det decaler fra Mach 1.....
http://cgi.ebay.com/1-144-SCANDINAVIAN-SAS-DC-9-10-20-40-RARE-OOP-DECALS_W0QQitemZ320066248568QQihZ011QQcategoryZ118 9QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Fikk etpar slike for ett års tid siden,- og de er noelunde bra ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei igjen,
Da er artworken til SAS Braathens B737 dekalene sendt til Cartograf for trykking, så fohåpentligvis så er de klar for salg i løpet av 3 uker. Jeg kommer tilbake med mere info om pris etc, når de er klar for levering. De vil bli å få kjøpt fra meg direkte, Smallsize Hobbyland, Hobbyhuset i Kristiansand, AHS og Hannants. Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette ser veldig lovende ut !
Gleder meg ! :clap |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da skal SAS Braathen dekalene være klar for salg neste uke. Prisen
blir på kr 99.- pr ark. Dere kan kontakte meg på ruben.husberg@online.no for info om kontonr etc. Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå er dekalene ferdig pakket og klar til levering.
Happy modelling, Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye dekaler fra Lima November Decals | rhusberg | Samlerhjørnet | 0 | 22-11-2015 23:01 |
Oppdatering fra Lima November Decals | rhusberg | Samlerhjørnet | 0 | 10-09-2015 22:15 |
Nye dekaler fra Lima November Decals | rhusberg | Samlerhjørnet | 0 | 31-10-2013 18:25 |
De 4 neste Norwegian B737-800 dekalene fra Lima November Decals | rhusberg | Samlerhjørnet | 21 | 10-10-2010 11:55 |
Profiltegninger fra Lima November Decals | rhusberg | Samlerhjørnet | 5 | 17-02-2009 11:35 |