![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Greetings fra hovedstaden. Snø i dag også, det har kommet en god del. Kaldt er det også
Ha en trivelig dag alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen, her i gården har det såvisst ikke vært noen forsovelser nei, stupte til sengs i titiden i går etter noen øl på kjelleren, våknet frisk å utvilt uten å se på klokken, regnet med at den nærmet seg 7 eller noe så jeg ble liggende å vente på vekkerklokken. Det viste seg at klokken bare var 3, men jeg sovnet aldri igjen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København. Småkaldt i Købanhavn idag og det var stappfullt på metroen. På plass på jobben før det ikveld blir tid for en øl eller to med endel medstudenter. Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Rolig morgenstund inn Oslofjorden... God og lang frokost for Commodore gjestene - nå skal bilen måkes frem og en ny arbeidsdag venter...og den blir laaang - men uten alkohol. Ha en bedre torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
god formiddag. feber på prinsessen i går, og far er ikke helt ra heller - så i heimen hostes og nyses det i stereo i dag. snart er bollene ferdige....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ingen forkjølelse her i gården,bare litt øm i ryggen etter måkingen igår.Og nå må ryggen til pers igjen!Men først litt formiddagsmat.
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta son byr paa tre grader og skyet.
Kaffen putrer muntert og jeg forbereder vekking av nestemann .. Hyggelig med gode SAS-tall paa morran - maatte det vare! :clap Flight International laa og koste seg i postkassen da jeg kom gjem i gaar og gjorde sitt beste for aa overskygge regningene. 22 sider om russisk luftfart - nok til aa glede en viss danske vi kjenner! ![]() Blir nok en travel dag ... jeg trenger en assistent .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
God morgon i frå Connecticut. Så er endeleg vinteren komen til New England, -10c og snø. Litt husarbeid innandørs i dag. Så må de ha ein god dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Tromsø
Jeg ville vært først i dag, hadde det ikke vært for at jeg fikk "Hack attempt" på jobb-pc'n. CRAP !!!!! Eller er det frisk vind og noe snø i Tromsø i dag. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Da er det ettermiddag her i veikrysset ....
De siste to dagene har en militaer DC-9 ((tror det er denne) drevet touch-and-go's paa Dobbins ARB som bare ligger noen minutter unna her. Vakkert!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |