![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,769
|
![]()
riktignok i Abz, men en liten tå innforbi. Sier antagelig litt om servicenivået til
Serviceair, hvis Sgs i Abz overtar, som kun har holdt på siden Desember :clap til sgs i abz |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]()
Kan si like mye om pris som om servicenivået.
Flyselskaper bytter handling hele tiden av forskjellige årsaker. Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
Kvalitet har ingenting med saken aa gjoere. De tre viktigste tingene for et flyselskap er pris, pris og pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
Her er det nok servicenivå som har avgjort.
__________________
Ole Bjørn Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 577
|
![]()
Enig når det gjelder servisair i ABZ. Har jeg sjeldent sett dårligere kalitet på handling enn det som presteres der borte!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,475
|
![]() Quote:
Serviceair ABZ har jag hört mycket "ont" om. Däremot Serviceair på andra flygplatser verkar generellt fungera bra. Kan möjligen ha någonting med den lokala ledningen att göra? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2006
Posts: 441
|
![]()
Tror alt bunner i pris og atter pris, men at kvalitet også er en faktor. Bare se på NAS, gjett om de bare var ute etter pris, de visste knapt hva de gikk til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]()
Ground Handling bransjen er i stor forandring. Marginene presses mer og mer og ettersom fler og fler selskaper setter ut handlingen, hardnes ogsaa konkurransen. GH-selskapene vet at de maa gi finansielle fordeler for aa vinne kunden og dermed er ogsaa presset paa kostnadene vanvittig hardt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,769
|
![]()
Vel når det gjelder Abz så var sikkert pris det som betydde minst, iallefall for SkBu, makan til dårlig arbeid skal en lete lenge etter. De var t.o.m verre enn Kl i Ams, og
det sier ikke så lite ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Location: World
Posts: 661
|
![]()
SAS Ground Services chosen by Icelandair at Paris Charles de Gaulle Airport
Icelandair chose SAS Ground Services (SGS) as its new provider of passenger services at Charles de Gaulle Airport in Paris. The contract is effective from February 1. The new contract together with SGS' current services to Icelandair in the Nordic countries entails approx. 2,450 departures per year. Icelandair is operating four flights weekly to Reykjavik, increasing to nine weekly during the summer season. "The choice of SAS Ground Services is based on that they have the right match between product, service and price", says Astthor Ingason, Manager Stations at Icelandair. "We are proud that Icelandair choose to expand their business relations to SAS Ground Services", says Jo Alex Tanem, Area Manager SAS Ground Services West & South Europe. "We are also very happy to be able to offer a product that matches the customer's demands in regards to price as well as quality." |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,402
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Direktenummer til SGS | S. Holberg | Reiseforum | 1 | 08-03-2010 15:14 |
Oppsigelser i SGS | apron | Flyforum | 0 | 25-09-2009 23:24 |
SGS KI og KC outsources..? | apron | Flyforum | 19 | 04-06-2009 09:28 |
sgs | sk931 | Flyforum | 0 | 12-06-2007 12:22 |
WF+SGS | DY | Flyforum | 4 | 06-03-2005 18:13 |