![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det blitt lørdag morgen og vi er morgenfriske og muntre.
Ok - Løgn! Muntre ja, morgenfriske nei. Er faktisk på vei i seng etter et muntert lag med diverse humlebrygg og voksenbrus. Morgenen og formiddagen skal tilbringes i sengen i ro og mak. Deretter står gjøremålene i kø utover ettermiddagen. Ellers kan KRS melde om skyfri himmel og minus 2 grader nu kl 0400. Ha en trivelig lørdag! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Tjo-bing!
Sitter her med en Highland PArk og cruiser ... skal snart krype i bingen .,, troett som en stroempe etter en lang, lang uke. ATA ringte nettopp og spurte om jeg kunne dra paa en tredagers tur for dem, men det passer daarlig med jobben ... Morgendagen ser ut til aa bli travel .. Bl.a. skal Lillegutten i bursdagsselskap, men foerst blir det uansett Luton-Blackburn paa Fox ... Allerede rundt null ute .. det blir kaldt i natt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad lørdag og JA jeg er morgenfrisk og venter kun på at det skal bli tid for trening... Før den tid blir det vel noen aviser og noen kopper med kaffe. Hovedstaden byr på minus 5 grader... Ha en bedre lørdag...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Restene av Highland Park står på bordet her....En meget fuktig aften i går. Jeg må gå botsgang i dag. Og mobilen min er forsvunnet. Og ute er det kaldt. Men det er lørdag. Sove litt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
God lørdag morgen! Sitter nå i Moskva og melder om sol og -12. I morgen skal jeg endelig tilbake til Bodø, håper været blir bedre der og det blir ingen alarm på ENGM
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Her snør vi ned i dag ! Hvor ble den globale oppvarmingen av mon tro
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() ![]() Bainbrigde melder om straalende sol og allerede 10+ grader...her blir det baade styrke trening og tennis i dag.....pluss at dagen har blitt lang nok til jeg begynne aa sykle til fra jobb...endelig lyst naar jeg drar og lyst naar jeg kommer hjem....saa sykkelen maa nok faa en liten vaar overhaling i dag....
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen! | TriStar | Flyforum | 17 | 11-03-2018 05:07 |
God lørdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 24-07-2016 03:14 |
God Lørdag Morgen | OSL-MRU | Flyforum | 23 | 23-01-2010 22:52 |
God lørdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 26 | 11-10-2008 20:20 |
God lørdag morgen | Someone | Flyforum | 6 | 15-07-2006 21:20 |