![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Du har kanskje blitt litt kjent med ODD allerede? I så fall har du sikkert oppdaget at ODD er litt mer for seg selv enn de fleste andre. Det er nemlig det som er så spesielt med ODD. Han kan reise til alle døgnets tider. Når alle andre er på jobb, da kan ODD fly. Han tar seg gjerne en tur utenom de mest populære tidene. ODD er tøff.
En annen ting som er spesielt med ODD, er at han planlegger reisene sine i god tid. Da finner han lettere de billigste avgangene. ODD er noe mer. Han er en helt ny flybillett fra Widerøe. Med ODD flyr du for kun 300 kroner én vei på våre direkteruter i Norge. Vi håper du er enig med oss når vi sier at ODD er en man bør satse på. Uansett hvor i Norge du skal reise. http://www.wideroe.no/booking/odd/ Er det "FARMER Odd" vi ser her???? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() ![]() Farmer Odd er noget mer omfangsrik ..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men dette er jo den slankeste pingvinene jeg har sett - noen gang...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
men Farmer-ODD har slanket seg - han begynner å ligne Odd the Penguin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Hvem kom opp med navneforslaget?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Kanskje det var Odd selv.
![]() Fint tilbud forresten. 300 kroner for en enveisbillett er det ikke noe å si på.
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det er nok enkelte i Widerøe internett som ler seg tussete hver gang de ser denne!
Kan det være et spikk med sjefen, noen har kommet opp med?? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg har en mistanke om at Widerøe Internett er en uformell og lite selvhøytidelig organisasjon. Det kan godt tenkes at hele gjengen (Odd inkludert) har pønsket ut navnet i fellesskap rundt kaffebordet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
navnet ODD spiller jo på at kunden skal reise på "odde" tidspunktrer. En idé som har versert lenge i visse deler av Flyveselskapet, og som endelig har kommet i produksjon. Veldig bra. Dette skal forhåpentligvis fylle tomme flyseter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Mosjøen-gjengen er ikke alene om navnet, men gud bedre som jeg lo da jeg leste mailen!
Kjempemessig produkt, Farmer!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hehehe.
jeg har nok ikke.vært involvert i navnevalget her. Det er som CK sier en prosess som har pågått en bra stund i Flyveselskapet. Men produktnavnet kan jeg stille meg 100% bak, og jeg lo nok like godt da jeg så disse utkastene i desember Nå kan nok enkelte si at karakteristikkene stemmer nokså godt,og dette lever jeg godt med I alle fall er jwg godt fornøyd,og en av mine mangeårige kjepphester ser nå ut til å få utfolde seg i full galopp. Det ligger et enormt potensiale i å kunne fylle flere seter på Odde tider. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morsom kampanje som har slått veldig bra an!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
LN-BRK,du har vel fløyet med han Odd?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvis Widerøe kjøper SSJ100 - (Splittet fra ¨Widerøe kjøper jetfly¨) | TommyL | Småprat | 15 | 27-12-2016 20:23 |
Air Nostrum for Widerøe (var: Iberia flyr for Widerøe?) | putzmeister | Flyforum | 53 | 09-01-2013 20:15 |
Nyhetsbrev fra IATA | The Ticketor | Flyforum | 0 | 01-07-2008 10:01 |
Widerøe.no | LN-MEH | Flyforum | 0 | 09-06-2007 18:50 |
Skyways Aviation (leasing) med nyhetsbrev | Savipix | Flyforum | 3 | 11-06-2005 13:01 |