![]() |
|
![]() |
#1 |
evig optimist
|
![]()
i sta så dro jeg opp på osl en tur, skulle møte han kompisen min som ikke kom seg nedover fra nord i går, kom i dag isteden.. dro opp litt tidligere for å knipse litt bilder.. Sto ved 01R og tok bilder.. Hørte en lyd som jeg ikke helt klarte å identifisere, men skjønte jo fort når jeg hørte at det var et fly at her snakka vi antonov.. Lyst var det jo enda og, og dro fra 01L, så hadde blitt knallbilder av det.. Derfor lurer jeg på om noen her inne sitter på info om når den kommer og drar, og om vedkommende i tilfelle kunne informere her? Hadde jo vært kjemepflott, ihvertfall når den viser seg i dagslys.. Da krysser jeg fingra jeg..
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Den gikk nu.
![]() |
#3 |
evig optimist
|
![]()
hæ? har det vært to stykk her i dag??
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Haddde ihvertfall en AN124 buk stussende over pipa her rett før min forrige post.
![]() |
#5 |
Aviation Junkie
|
![]()
Det var i hvertfall en AN124 og en IL76. Antonoven dro klokka 16. IL´n så ikke ut som hadde tenkt å dra i dag. Her er to bilder. Ble desverre ikke noe brukbart bilde av Antonoven. Det begynte å mørkne når den dro og jeg hadde glemt stativet til kameraet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja,- dette er fly det !
![]() Er det militært oppdrag den IL-76 er på ? Det er vel en stund siden de har vært her i landet på sivile oppdrag siden de ikke er støyfrie akurat ? -Men....,- det jobbes vel med å re-motorisere endel slike ? -Og da kommer de vel forhåpentligvis tilbake ! Herlige de her, og jada..., AN-124 er jo noe for seg selv også... hehe ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
evig optimist
|
![]()
HAr gått to i dag.. den jeg gikk glipp av gikk sånn røffly 13-blank, i dagslys
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL AN124 på vei til OSL nå | Blubird | Spotteralerts | 0 | 28-08-2019 08:37 |
Til Gardermoen, noen bilder fra reisen og OSL. | Piddien | Bilder & foto | 8 | 17-12-2010 13:01 |
Hjelp til å finne oversikt over avganger fra OSL 19. April 2010? | -Daniel92 | Flyforum | 7 | 15-10-2010 22:04 |