![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da ville jeg nok vurdert aa omberamme ....
http://www.cnn.com/2006/WEATHER/12/20/snowstorm.ap/index.html DEN er stengt, iallefall til i morgen ettermiddag. Guvernoeren har beordret de ansatte hjem og Roede Kors har overtatt omsorgen for paxen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enda en hyggelig dag for Denver... Er ikke mange ukene siden de var innesnødd.
Glad jeg har tatt juleferie fra all reise, dog er det ikke meldt noe snø her ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Dette er kaldvær! Jeg var stasjonert oppe i Casper i Wyoming i -74 og opplevde noen av disse snøstormene som kom fra nordvest og over prærien. Det var bikkjekaldt til de grader. Alt stoppet unntatt Frontier som fortsatt fløy sine CV580 inn i staten fra Denver i slikt drittvær.
Jobbet fra Casper og kjørte ut til oljefeltene i nærheten av Rawlins og Rock Springs med pickup truck hver dag. Vi måtte ha med ekstra fuel til bilen samt mat og klær i tilfelle vi ble stuck i snødrivene. Det skjedde en gang ved Independance Rock nordvest for Casper.Satt fast her i ca 20timer før vi kom oss ned til Casper. Snøstormene der over er noe annet enn det vi opplever her hjemme. Det må isåfall være på Hardangervidda , men der er man jo sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jepp de har skikkelige snøstormer der borte. Opplevde selv å bli innesnødd i Colorado Spring for at par år siden og måtte utsette turen opp til Denver. På veien opp måtte jeg gi opp å telle hvor mange biler (og busser) som hadde kjørt i grøfta.
Men det som imponerte mest var hvor fort uværet kom. Den ene dagen var det 20+ og jeg gikk i shorts og t-skjorte og dagen etter var det full snøstorm. Heldigvis skjedde dette 3 dager før jeg skulle reise hjem så alt var som normalt når jeg skulle dra |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Ja, jeg har oplevet en isstorm i Michigan i 1974.... Næsten samtlige træer i området var skåret af i 4 meters højde...meget underligt at se Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
http://www.airliners.net/discussions....main/3160747/
Her er forresten ett par bilder fra tidligere snøstormer i DEN. Den soutwesten var jammen godt nedsnødd |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og på nyhetene sier de at DEN er stengt i dag også---
God jul til alle dem som sitter fast der.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Råd eller erfaringer med Transavia eller Corendon til Gambia? | Flying-news | Reiseforum | 3 | 13-09-2013 19:50 |
Spennende routing til Denver (evt LAX/SFO) | Fnate | Reiseforum | 2 | 25-06-2012 16:28 |
Icelandair i medvind - åpner rute til Denver | FlightDeck | Flyforum | 15 | 12-05-2012 10:16 |
Nye eller skal vi si ny-gamle tilbud- Kun 3 dager | OSLflyer | Reiseforum | 11 | 01-07-2009 19:19 |
Lufthansa dobler til Denver | EB | Flyforum | 0 | 22-11-2006 07:56 |