![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var nok et julebord denne uken "unnagjort"... Nå blir det en julelunsj ombord hos DFDS Seaways, et møte ombord i etterkant før kursen settes mot "Italia" og en ny kveld med Gino Valente. Hovedstaden er fortsatt mørk... Ha en bedre torsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Siste innspurten av papirarbeide her, gleder meg til å få det over og få gå tilbake til vanlig jobbing.
![]() -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Go morn folkens
Ikke mye å fortelle fra nord. Det er mørkt og + 2,3 grader . I dag skal det jobbes litt i heimen. Ha ein framifrå dag ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Da er jeg tilbake på landjorda etter en natt til sjøs med MS Christian IV og julebordsbespisning. Ble litt mye bølger imot på hjemveien i natt, så jeg måtte nesten holde meg fast i køya et par ganger, så noe trøtt i dag må jeg nok innrømme at jeg er.
I dag skal det definitivt bli godt med en ettermiddagslur, før kofferten skal pakkes for en langweekend i Dyskland! Berlin i helgen og Hamburg mandag og tirsdag! Øl og Jäger!! Jippi! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Moerkt i London ogsaa, og det regner. Flyene kommer og gaar utenfor vinduet mitt, men jeg kan dessverre ikke se mye annet enn lys foreloepig.
Ble sent i gaar, godt over midnatt, naa sitter jeg her med hotellkaffen og proever aa vaakne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen! Fortsatt mørkt i Drammen, men det ser ut til å være klarvær - ikke verst. Mesteparten av dagen går med til en internmesse hos Storebrand, så nå er jeg i ferd med å sette meg i bilen for å reise innover til hovedstaden.
Ellers takk for i går til alle dere som var på Enoteca, det var en strålende samling som vanlig! :clap
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En noe døgnvill,men god,morgen fra Nærsnes.Snart frokost og noe Starbucks i kaffekoppen før jeg setter meg ned for å lese bruksanvisningen til mitt første digitalkamera.Så blir det pynting til jul og i kveld julebord i sjøflyklubben.Hvis jeg ikke sovner før det,da!
Ha en bedre dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen,
takk for sist til alle som var på Enoteca igår. Det var kjekt å treffe en del av forumets medlemmer her.En virkelig trivelig samling.God mat og drikke var det og. Det blir full fart på jobb her på Høvik før kursen settes over fjellet med SK4045 seint i ettermiddag. Det går mot helg igjen, ha en fin dag . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God torsdag. På plass på kontoret i København etter faktisk en ganske behaglig flytur med DY, men det skyldes nok at jeg lot høflighet være høflighet og sørget å gå ombord som nr1 og vipps så ble sete 1A mitt
![]() ..og du EB, du får vel neppe A'la Capri hos Gino heller ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fridag før arbeidshelg går med til å planlegge julegavekjøp og listemaling (som jeg angrer på at jeg har utsatt i månedsvis, huff).
Ellers melder Mosjøen om ca 0 grader, lettskyet og nesten vindstille! Ser ut som vi går klar av snø denne uka også!! Fremdeles bare litt misunnelige på dere julebordere... Egil
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God torsdagskveld er det vel på tide å ønske, her jeg sitter og spiser noen skiver ved min arbeidspult, rett før det siste møtet for idag. Tusen takk for i går, til alle dere som var på Enoteca. Det var en flott kveld, og veldig hyggelig å bli kjent med enda en skikkelig veteran i norsk fly-sammenhneg.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |