![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sjekket innom http://www.osl.no og ser at SAS Braathens har 61% av flyene i rute idag, mens Norwegian har 96% i rute. Er det noen spesiell årsak til dette?
Ut fra debatter tidligere her så kunne det jo nesten virke utenkelig at Norwegian hadde høyere prosent "on-time" enn SAS Braathens. Undertegnede påpekte forresten at ting kan skifte fort. Noen som vet hva som har skjedd for SAS Braathens og SGS idag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kanskje alle i SGS er ute på sjefsjakt
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Jeg jobber som handlingagent og mitt inntrykk er at SAS Braathens har veldig mange flere forsinkelser og kanselleringer enn Norwegian. Har ingen "empiri" på dette, bare et generelt inntrykk.
I dag har vi (Norwegian) hatt lange køer på Flesland, men det har ikke gått utover punktligheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kanskje det er all posten SAS må frakte som gjør at de sliter litt i dag......??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
SAS Braathens hadde 8 fly med teknisk i dag...
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
m.a.o ingen god dag for pax eller ansatte!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
SAS Braathens har 8 innstilte avgange rut fra Oslo i dag med 8 fly som har fått teknisk idag. Ganske imponerende at en klarer å få avgårde såpass mange avganger når ca 15% av flyene har fått teknisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Det var rett og slett ingen god dag for flyvning i dag. Først var det en time forsinkelse ved mellomlanding i Sogndal på vei fra Hovden til Bergen grunnet værforhold, forsinket fly fra Sandane og deicing.
Så var det forsinkelse med SAS Braathens fra Bergen til Oslo grunnet sent innkommet fly. Vi ble også stående og vente på drivstoff siden det bare var 1(!) drivstoffbil på Flesland. Kapteinen beklaget dette veldig sterkt, og kom med følgende melding da bilen kom: "Ja dere, det er nesten ikke til å tro men nå er det faktisk kommet en drivstoffbil opp på siden av flyet her. Så da kan det hende vi kommer oss av gårde snart.." ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
SAS Braathens endte på 55% on-time fra OSL idag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg kom 40 min forsinket hjem fra Osl i kveld. Ifølge cabincrewet skyldes forsinkelsen at de hadde kommet for sent inn fra Trondheim med et annet fly.
Men jeg snakket også med noen som kom fra ARN som også var forsinket. I tillegg så jeg da vi landet i KRS at siste fly fra CPH til KRS var 1 t og 45 min forsinket. Så det var nok noe mer enn forsinket personale, ja! Men jeg kom da hjem til slutt! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kaker( og vin ) idag går til.... | LN-FHU | Flyforum | 9 | 26-06-2009 11:01 |
Osl i går med thai og div fra idag | sparco777 | Bilder & foto | 10 | 17-06-2009 04:01 |
SAS-sparingen går for tregt | TG923 | Flyforum | 19 | 26-07-2005 10:12 |