![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
http://www.standby.dk/4435.0.html?&tx_standbynews_pi1[showUid]=21978&cHash=0501ba6d71
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
De skal flyve til Kosovo i stedet for FaroeJet og Atlantic. Atlantic har gjennomført en flyvning men sier at de skal ikke fly mer ... Og nå skal "store broren" overta :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Udvidelsen af trafikken på CPH-Aberdeen(ABZ), CPH-GVA og CPH-BRU sker med CRJ200 fra Cimber Air.
Dette gør mig til gengæld lidt forvirret omkring hvor mange QI CRJ200 der opererer fast for SAS DK. Så vidt jeg husker er der pt. tale om tre maskiner der flyver for SK - med den nye sommerflyveplan er der dog 5 stk. QI CRJ som flyver SK ruter med nightstop væk fra basen på CPH. I løbet af dagen ser det dog ikke ud til at SK fuldt ud benytter kapaciteten af fem maskiner. Så er der nogen som ved hvor mange CRJ200 QI skal opererer for SK den kommende sommer?
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Nå med denne nedlæggelse af CPH-VST er der således kun 4 stk. CRJ som har nightstop væk fra CPH.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Jeg er helt med på hvor mange QI fly SAS "låner" til sommer. Men jeg kan da sige, at her i AAR flyver vi i "all jets" (næsten) i den kommer sommerferie periode... Saavidt jeg husker vil der kun være en Q400 ops CPH-AAR-CPH fra omkring 20juni til ca 01aug. Der vil ikke blive skåret i trafikken, og alle resterende afgange flyves af Cimber med CRJ Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Evt. kan det jo skyldes at Q400 skal bygges om ...fra nu 72 seats til 76 seats, men som sagt jeg ved det ikke.... Men det gode er at vi bevarer alle vores afgange gennem hele sommeren HIlsen Ole |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kartellbot til SAS (splittet fra Hvor mange bøter har SAS fått) | branserud | Flyforum | 27 | 16-03-2024 10:29 |
Skitur til Canada! SAS biz til Chicago og UA/AC til/fra Calgary | Eriksan | TripReports | 6 | 26-02-2009 23:09 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |
Kosovo eller Evenes? You be the judge... | atck | Flyforum | 1 | 02-11-2005 20:25 |
Første SAS-737 til SAS Braathens AOC | CK | Flyforum | 2 | 18-04-2005 12:33 |