![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gikk til angrep på kabinpersonalet
Da en flyvert sa nei til mer alkohol gikk den 41 år gamle briten fullstendig berserk. Tre av kabinpersonalet på charterturen fra Ibiza til Manchester måtte ha legebehandling. Mannen ble umiddelbart arrestert da flyet landet tidlig lørdag morgen, mens tre av dem som hadde forsøkt å roe ned den krakilske mannen ble sendt til sykehus. Der ble de behandlet for mindre skader som en kløyvd leppe, vondt i hånden og skrubbsår på brystet. Ingen av dem ble innlagt på sykehus. Det var en politimann på vei hjem fra ferie som til slutt hjalp personalet med å få kontroll over mannen. 41-åringen kan vente seg en betydelig straff for kaoset han skapte 3000 meters høyde. http://www.msn.no/webinclude/g_exredir.asp?URL=http%3A%2F%2Fwww.aftenposten.no% 2Fnyheter%2Furiks%2Farticle1039554.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Men kanskje en inngiftet slektning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
En tanke som har slått meg et par ganger i det siste: Når slutter flyselskapene å servere alkohol ombord?
![]() |
#4 |
Banned
|
![]()
Problemet er vel det folk konsumerer på egenhånd fra taxfreekvoter både før og etter de går ombord
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
felles for de som blir et problem på fly er vel at de enten har drukket tett FØR de går ombord, blander alkohol og andre rusmidler eller åpner (som jo ikke er lov) tax-free posene sine. Du skal ha ganske mange miniflasker innabors før du blir et problem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det er mange briter som går selv den verste stereotypen til fordomsfulle ikke-trøndere en høy gang.
![]() Ellers er det rart med det - det er enkelte som bare ikke tåler kombinasjonen alkohol, reisefeber, tynn luft, etc. Pussig nok er det ofte de folkene som tåler minst som blir vanskeligst når det vipper over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det som vel ofte hender er at de går ombord på VELDIG stigende rus - hvor mange ganger har DU selv hylt nedpå noen tequila-shots og følt deg helt fin og klar ... til PLUTSELIG!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
he-he... Det er godt det finnes "blaaruss" (som meg) som kan stanse den typen uskeielser på bemanningsfronten! Dessverre er gatepersonalet skåret ned til et minimum på de fleste avganger i dag, og crewet sliter allerede med at folk tar med seg for mye håndbagasje ombord. Det er ganske enkelt ikke tid til å sjekke fylleånde, legitimasjon, antall kolli (og vekt) på håndbagasjen og samtidig fylle kjærra slik at den kommer ut på tid. Jeg har etterhvert fått enorm respekt for den jobben som gjøres i gate med de ressursene de har.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg blir flau over å være nordmann når jeg leser sånt...
![]()
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Slapp off! Det finnes sikkert slike idioter andre steder i verden også! Flere sikkert!!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Det er nok tullinger rundt omkring ...
Jeg moettte en gang en kveldsankomst fra Midway (ATA i Seattle) hvor det var en mor med et lite barn .. 5-6 aar eller no saant .. som delte en flaske med sidemannen ombord .. hun ble rimelig aggressiv og crewet kalte opp og bestilte politi ved ankomst. Dama gikk til fysisk angrep paa politiet i gaten og maatte legges i jern .. alt dette mens ungen saa paa ... jeg har sjelden hatt saa vondt innvendig .. barnet hadde heldigvis slektninger i Seattle som kunne ta vare paa det ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Denne gangen i Warszawa | AirbusTrond | Flyforum | 9 | 12-10-2007 21:46 |
Amerikansk kvinne denne gangen... | Concorde | Flyforum | 0 | 23-01-2006 07:01 |
Full trønder kastet av fly | sail4fun | Flyforum | 23 | 21-01-2006 19:00 |
Ikke Røyken denne gangen men | DY | Flyforum | 12 | 02-11-2004 10:32 |
Full trønder kastet av... | EB | Flyforum | 21 | 18-10-2004 21:39 |