![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. En espresso mellom kjøreoppdragene, nå gjenstår bare få dumpet eldstemann i hockeyhallen. Så blir det bil for tog til kontoret. Ryktes jeg skal plukke opp flere barn fra SFO enn bare mine egne. Langtur med løpeskoa i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Ris. Kofferten er pakket og det skal benyttes flyvemaskin til Trondheim. Ryktes om bobler ute i solen i ettermiddag. Ha en fin tirsdag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God dag! Høyt skydekke i Sandefjord i dag. Tok en Vy i går og kjørte tennis for klipping av plen. Alle gode ting er 3 så da må jeg gjøre det i dag hvis det ikke kommer regn da. Nå jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Parkveien. Her ble møteagendan plutselig ganske tett så da er det bare å brette opp ermene. Kvelden i går gikk med til rydding og kasting. Utrolig hva man akkumulerer på noen år... Har med tungt hjerte tatt farvel med halvparten av lageret av pysjamaser fra div. flyturer. Fortsatt en full skuff med toalettvesker... Tror de går på lager. Løpetur i kveld, forhåpentligvis med bad i fjorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra bortekontoret på Ensjø,
Godt i gang med dagens tekst, kjenner det skal bli veldig deilig at kollegaen min kommer tilbake over helgen, så kan man få kommet tilbake til mer normale daglige rutiner. Fikk dratt frem min indre tagger i går, siden poden skal konfirmeres om litt over en uke, så er det ymse forberedelser. Og i går var det spraylakking av brus bokser og slikt. Ble faktisk ganske bra, og tror det endelige resultatet blir veldig bra. Men nå, mer kaffe S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå fra bortekontoret.
Får stadig "testet" nye ting på den nye bilen. I dag: køkjøring. Stor takk til Statens vegvesen som timet fiksingen av det hullet rett nord for Skedsmokorset, sånn at det ene feltet ble stengt i morgenrushet, og jeg fikk testet køkjøring helt fra Kløfta til nevnte kors. Greit å la cruisekontrollen få hvile seg litt også. Kunne ellers konstatere at jeg ikke savner manuell giring. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fantastisk "morgen" her fra Renaissance Hong Kong. "Morgen" siden kl er 15.52 og jeg nettopp har stått opp. Tipper jeg har fått Covid igjen eller air condition syke. Ble ihvertfall 13-14 timer i køya i natt og alle planer om å se Hong Kong igjen utgikk.
Men på den Fantastiske siden så skal jeg ut til flyplassen nå etter at jeg har fått stappet en torsk inn i ansiktet. Da skal jeg hjem igjen til hun jeg alltid fikk asia-syken av og avbrøt reiser for å rømme hjem til for å overbevise om at nettopp jeg var best. Hun BA hotline'n forstod at jeg faktisk måtte hjem til akkurat nå, så de holdt flyet 20 minutter i HK så jeg skulle rekke det. Makan ass'. Sjuk & Glad Ha en best tirsdag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Tananger,
Siste uke med ferie, dagen her går med til hagejobbing , trekking av krabbeteiner i frisk vind og til slutt styremøte i Flymuseet i kveld. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Grønland. Har med junior ned for skikkelig araber-klipp noe Fru Sud var meget skeptisk til. Men siden sneipen høyst sannsynlig er min så dro jeg til med en veto. Herlig spasertur ned gjennom ytterpunktene til verdens beste by. Mulig det blir ei kebab på vei oppover igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hællemåååne, Qantas kantina på HKG er bare best. Type 10.000m2 stor og nesten ingen pax. Table service, dumplingtraller og signaturdrinker. Dødsgod mat og folk som går rundt og pusher småretter og vin.
Heretter når vi skal på reise skal vi alltid fly Finnair via Hong Kong. Sånn er det bare. Vi tør ikke prøve Qantas. Det kan ende med katastrofe. Bongo Out!
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen ..
Her er det bøtteballett-ballett i dag, så da må det strippes og ryddes litt .. Nei, ikke SÅNN stripping .. grisegutter. Kjøleskapet i garasjen må også avises. Det går heldigvis fort i slike temperaturer. Slapp heldigvis å ta svigerbeistet til øyelegen i dag - hun satte seg på bakbeina i går og nektet. Helt greit spør du meg. Tror ikke det gjør så mye fra eller til - det er hva det er, lissom ... Nevnte jeg at det kokes bikkjemat også? Nei, tenkte jeg det ikke ... Hvis noen publiserte disse GM-trådene i bokform, i kaffebordformat med bilder, ville det blitt årethundrets julegave ... ![]() Neio, nå har jeg rablet nok ... tror jeg tar meg en lur mens vaskemaskinen går. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Asker | Someone | Flyforum | 19 | 19-03-2024 18:00 |
God tirsdag fra Asker | Someone | Flyforum | 26 | 21-06-2022 17:34 |
God tirsdag fra Asker | Someone | Flyforum | 4 | 09-03-2021 14:28 |
God fredag fra Asker | Someone | Flyforum | 12 | 22-01-2021 20:02 |