![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
…..det jo ikke saa ofte at en sitter paa Starbucks paa OSL ved 03:45 tiden. Starbucks er full ! - selvom den ikke aapner foer 04:30 - koene for Self Service bagdrop er allerede lange, baade hos SAS og Norwegian er koene allerede lange. I bunn og grunn kunne dette ha vaert 15:45 paa en onsdag, rent bort sett i fra at allt er stengt.
En rengjoerings Zamboni putrer rundt, den foerste Starbucks damen er allerede i gang med forberedelsene - dog er nok flere som halv sover - naa passerte SAS mann #2 og laste seg inn paa SAS Service Point, ingen Norwegian menn har passert ennaa……og der kom den foerste SAS Damen forbi…..det kommer noen opprop fra ankomst hallen - hoeres ut som de voksne i Knøttene, med andre ord oppfatter ikke baeret……..alle aldre er godt representert…..utrolig mange kulturer ogsaa…… OSL er ikke kjedelig paa natten……
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Naa har jeg faatt espresso ! (Starbucks aapner klokken 04:00)….SAS koene er borte….kanskje kommer det et tog ogsaa, saa jeg kan komme meg videre(tm)
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hva skjedde? Skulle ikke du reise fra London sånn i 2130 tiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Litt vanskelig for Åttern, men er en grunn til at jeg pleier sørge for ha en bil stående på OSL når jeg lander såpass sent. Som f.eks da jeg etter planen skal lander 23:20 med AF om 5 uker. Litt forsinket og da slutter togene å gå....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi booka nettopp en hjemreise fra ALC i oktober. Den ene aktuelle avgangen gikk klokken 7 om morgenen. Med baby og diverse bagasje og muligens en leiebil som skal returneres ble de uaktuelt og vi valgte å reise hjem en annen dag med et litt behageligere avgangstidspunkt. Men ja. Jeg har jo hatt noen tidlige morgener på SVG, jeg har jo det.
Og tilbake i sist oktober hadde vi flyavgang fra BCN klokken 8 om morgenen. Men da bodde vi i Salou som lå en drøy time unna. Pickup på hotellet var vel sånn i tre-tiden. Gjør ikke det igjen. Men det var før vi fikk baby... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Det startet ved 2:30 tiden med relativt stor aktivitet ved de 8 automatene foran Starbucks.
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Slenger meg på denne tråden fremfor en ny tråd.
Er OSL blitt for liten? Bør en renovering settes i gang? Er jo kø over alt. Kø på dassene, kø på kioskene, kø på dassene i sas loungen.., kø gjennom slusene, SAS innenlands lounger er helt krise. Renholdet rundt forbi er i mine øyne dårlig og slitasjen er påtagelig rundt forbi. Får følelsen av å være på en flyplass i storbritania, og da blir det egentlig ikke værre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette blir vel en grei avsporing fra den opprinnelige morgenstemningen det ble skrevet om, men akkurat dette med renhold (les; manglende) er slående når man ankommer fra det store utland hvor det tilsynelatende er kjent hvor hyppig porselenet bør rengjøres. Men vi er jo gode på så mye annet, så det spiller kanskje ingen rolle at det river litt urin-duft i nesehårene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mini-rapport OSL-DXB | LN-RRE | TripReports | 10 | 27-02-2014 22:34 |
Live rapport vs. rapport når man kommer hjem fra reisen? | Twin Otter | TripReports | 2 | 26-06-2010 08:10 |
Kort rapport - LIS-OSL | ILS2 | TripReports | 12 | 10-05-2010 05:05 |
Osl onsdag morgen | JanSev | Bilder & foto | 4 | 13-08-2009 12:21 |
Dagens rapport fra OSL! | Tændis | Bilder & foto | 5 | 25-07-2009 12:17 |