![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
….ganske langt vest i USA, mobilen tror den er i Kanada og jeg følger nøye med Ottere, Twin Ottere og Beavers paa vei fra Victoria BC til Vancouver BC. Allt mens jeg ser en Dash-8 400 på vei inn mot Victoria over meg, en Beaver tar av mot Seattle og et Cessna løfte apparat kommer lavt innover hytta for landing rett bak oss.
Dessverre Cnausen, det nytes en Hipster øl, en San Juan Brewing Co. Outer Island IPA - de selger ikke Cnausen øl her, og ser meget rart paa deg om en ikke kjøper lokalt brygg ![]() 16:50 avgangen til Seattle Lake Union: (Otter) [IMG] ![]() Hytta: [IMG] ![]() Utsikten fra Hytta: [IMG] ![]() DHC-2 Beaver som opererte 17:15 avgangen brakte gode minner fra 2nd Date med den Lille Italienerinnen - bodde nesten i vannkanten i Victoria Harbour med Beaver Take off 2 ganger i timen….good times…..28 år senere Good Times !!. Er litt bekymret over gårsdagens God Morgen tråd fra broder EB, når han takker Gud…..hmm det er som Knausen kjøper Hipster øl og liker det !!! (Sorry Fellowship) Midt oppe i allt dette dukket det opp en e-post inn fra en Båt Pusher i Vancouver, med et utrolig godt tilbud på den ideelle Slowbird, 40ft Oceanis (med baug propell)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra en Junior Suite på Radisson Blu Plaza i Bangkok. Ferien nærmer seg slutten, har tre dager her før hjemreise. Får vel vekke fruen for å spørre om hun vil ha frokost… I dag er det nevnte frue som står for programmet på dagtid, så vet ikke hva dagen bringer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Elverum. Snart klar for siste etappe hjemover - skal rett og slett bli veldig bra. På farten igjen mandag morgen - kjenner fortsatt at jeg lever - så da slenger jeg inn en takk til han der oppe i dag også. Best om ikke lengst helg ønskes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Roma
Hotellet er enkelt, men omgivelsene veldig italienske. ![]() Nå er det snart tid for å vandre litt rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Bergen.
Kom fint hjem i går og akkurat ferdig med timeliste og reiseregning så kommer mailen kl 16 at jeg må reise opp igjen til HFT mandag kveld for utreise tirsdag. Så dagen i dag blir vel en tur på puben og fukte sine jobbmessige "sorger" ![]() Mulig bilen får montert bedre lys i form av en LED-bar mens jeg leiter etter lyset på puben. Alt kan skje. FQTV
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Vinteren er ennå her. Kona skal på noe hestegreier, så barna og jeg får styre showet med vaffler og Mariokart-cup. Ut å spise med et vennepar i kveld, så da blir den L1 i dag og. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Her drar vi straks mot Danmark for noen dager jobb. Får se hvor hyggelige spesialbagasje er i dag eller om jeg må betale overvekt for pelicasen. Ha en best lørdag
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ahhh fra Knausen. 10 timer søvn og enstemmig vedtatt at Amerika er topp, men frokosten er langt bedre i gamlelandet.
Dragen skal leveres på Continental for brunch mens far skal begynne forberedelsene til mexe-kveld for alle fem med Priscilla filmen i spellern. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Mulig det ligner.. men tro meg, dette overgår alle norske hotellfrokoster 😉
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
He he…det var bildet, mengden og tallerkene jeg siktet til. Hjemme bør jo være hakket over hotell:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Himmel - med både EB og Tommy777 på vei mot himmelstigen, blir 'kjelleren' et litt kjedeligere sted ...
![]() G'morgen .. Her har man fått skattepenger, og det var nok til å betale for flyttelasset. Good news! Nå skal det kjøpes inn litt ting og tang så maleren får litt å jobbe med til uka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Stoppet i ‘Promised Land’ og kjøpte en lotterikupong, så da er det nok bare å rydde plass på bankkontoen, tenker jeg. Den burde være bankers!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bedre mandag fra Roche Harbor | dc-8-63 | Flyforum | 8 | 07-09-2021 08:41 |
God morgen fra Roche Harbor | dc-8-63 | Flyforum | 9 | 22-02-2021 19:36 |
Norwegians ruter fra Torp selger bedre enn fra Gardermoen | NorwayDY | Flyforum | 5 | 12-01-2012 12:30 |
PHX-Phoenix Sky Harbor | Beechdriver | Bilder & foto | 29 | 29-07-2007 15:03 |