![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Helt fint å komme i gang med arbeidsåret 2024 - spent på alt hva det skal inneholde. Men først en eller to kopper kaffe til. Kjør på!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra fbu. Arbeidsdagen i gang og det nye året starter med at peisen tydeligvis trenger nye batterier, får se hva vi finner på lageret etterhvert. Ellers er det jo fasinerende med dsse reklamene som dukker opp rundt om. Sumo ber meg om å bestille julebord i dag, og XXL maste i går om at januarsalget snart var over.
Fridag på skolen så ajeg tar en lengre lunsj og får med barna på ski. Nyt dagen! Noen som forresten har noen jungeltriks for å få registrert EB-nummer i SAS-booking? Det går ikke på SAS no og sas chat har registert det på en eller annen måte, men ikke slik at det kommer opp på bookingsiden så en får valgt seter gratis. Last edited by Chriscross; 02-01-2024 at 06:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2011
|
![]()
God morgen fra BGO der vi starter året med 2 timers forsinkelse på SK238. Oppsatt avgangstid er 0700, foreløpig ny tid er 0920. Dette klarer SK selvfølgelig å informere om først kl 0615 når folk er på vei inn dørene på Flesland. OY-KBR kom inn 2 timer sen som SK291 i går så det er vel hviletiden som kickstarter året. SK238 er på toppen av det hele eneste morgen avgang i programmet til SK i dag før SK252 kl 0930.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra MUC.
Her venter man på siste balje på turen hjem fra Japan. Kjempefin tur med Lufthansa biz fra KIX i natt. Turen gikk ut over Stillehavet, Alaska, nord for Canada, over Grønland, Norskehavet, sør Norge og ned til MUC. Skikkelig fint nordlys underveis også. Tragisk med jordskjelvet, for noen krefter det er! Turen ble på 100 timer. 30 av dem i lufta. Det er jo ekstra best. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Godt å være hjemme igjen, men skulle fint klart litt mer juleferie. "Heldigvis" planleggingsdag i barnehagen, så jeg slipper en full arbeidsdag i dag, men den ekstra fritiden går nok med til å grave frem litt mer gårdsplass. Kanskje man også kan grave litt snøhule?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Good morgen fra bortekontoret. Ble 3000 deilige meter crawl i dag som virkelig kick-starter dagn/uken/året.
Myts moro på jobben i dag og litt kokkelering til familien i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gooood morgen fra Lommedalen, og godt nytt arbeidsår, til dere som må slite med slikt.
Jeg prøver å fremskynde døgnet, så jeg gikk ut døra kl 06.00 for å måke sne. Det tok litt over 1 time, men da er både terrassen og gårdsplassen så snefrie som de kan få blitt. Det er båret inn 6 sekker ved, og nå spises det omelett. Vi er så godt som ferdig pakket og kl 10 kommer svigers for å kjøre oss til OSL. Flighten med Pegasus til KWI, via SAW har avgang 13:50, om de er i rute, noe de sjelden er. Neste gang jeg våkner i egen seng, om alt går etter planen, er 05 februar. Så får vi håpe det ikke kommer så mye sne, så min far og svigerfar, som begge er over 80, ikke sliter seg ut. Ha en fortsatt fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Asker. Her var vi i grunn alle sammen klare for at barnehagen skulle åpne igjen. Ikke noe planleggingsdager her, men ble hjemmekontor siden jeg både må få gravet meg ut og har et ærend i ettermiddag. Så får utsette kontoret en dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Da var man i gang på et nytt spennende år som garantert kommer til å inneholde litt av hvert. Så med kaffekoppen i hånda og et smil om munnen er det bare å hoppe i det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her startet dagen med et rutinemessig besøk hos legen. Ellers har ungene bursdag i dag og fyller 20 år. Det blir et lite selskap i dag med hjemmelaget pizza som far må ta seg av siden mor er på jobb. Det har snødd mye her, så jeg må ta meg en økt med skuflen etterhvert også. Heldigvis er det en traktor som tar selve oppkjørselen.
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God formiddag fra hula i Bergen. Er på dag nr.6 nå og halvveis inne i siste vakt.
Har vert stort sett rolige og gode dager og slik har det fortsatt i dag. Ute er det vindstille og kaldt. På sen eftan blir det et lite besøk hos opphavet før tur til BGO og hjem med bolaget. Er nå inne i siste måned med SAS avtale, fra februar blir det WF som skal stå for transporten. Ha en glitrende flott tirsdag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Her er det fortsatt mørkt og opptil flere kuldegrader. Bilen er startet opp for å få av islaget på frontruta. Uvanlig kost her borte.
Stor dag i huset i dag, 25 år siden jeg sa ja i Hurdal Kirke. Får vel levere fruen en kaffekopp før jeg tar pelsdotten på den obligatoriske turen. Blir østersbar i kveld, så da blir det nok en lobsta roll også. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Her har man trent og nei det er ikke noe nyttårsforsett tullball jeg driver med, men mer mitt vanlige program jeg har hatt siden sommer. Treningssenteret var faktisk høvelig tomt også. Flyturen hjem fra GDN ble en times tid forsinka, men det var fordi flyet til OSL fra GDN hadde vært innom TRF og ble stående der pga vinterværet en stund. Antagelig fordi de måtte brøyte banen på TRF vil jeg anta. Ellers er Wizzair Wizzair, du får det du betaler for, men ikke noe mer. Men litt flaks hadde man i går da man fikk et B sete i setelotteriet, men det kom ingen på A setet på den raden så da var valget enkelt å hoppe en bort.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Sørlandske. Også kjent som Norges største snøhøll. Finner ikke bilen, så retur til Oslo er utsatt på ubestemt tid.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra havet.
Vært her ute siden før nyttår så starten på året kan ikke bli bedre siden det er på ekstra. Passer godt at HKS ble kansellert i dag pga været så nyårets inntjening kan toppes litt til. Fikk i natt booket en mileagerun til ORD i februar og lagt inn bud på oppgradering på januars mileagerun til JFK om et par uker. Da skulle EBG vært sikret i år og LTG kun et år unna (inntil de slutter med LTG når jeg er på målstreken ![]() Fortsatt Godt nyttår og snart God Helg ![]() FQTV
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God "jeg-postet-i-feil-tråd"
![]() Last edited by Henshaw; 03-01-2024 at 08:53. Reason: Ukedager er vanskelig |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 16-05-2023 21:47 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 22-12-2020 18:46 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 24 | 22-01-2020 01:07 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 14-05-2019 15:10 |