![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sitter å venter på avgang BG584 til Singapore kl 08.30. I uvisshet om ev. kø på vei og i innsjekk dro vi fra hotellet 3timer før avgang. Det var nesten folketomt så turen gikk på 15 min. Vi har foreløpig vært gjennom 8 kontrollposter, så nå tror vi det bare gjenstår 1, med ny håndbagasje scanning og selve boardingen. Det er en av Bimans 6 738'er som skal få ta oss til SIN, deres sydligste destinasjon. Biman har 2 738'er på 23 år, 2 på 14 og 2 på 8,5år. Normalt bruker de, de nyeste til SIN som er en av deres lengste 737 ruter. Da jeg sjekket inn i går kveld var det ingen seter reservert på de 9 bakerste radene på h side og 4 reservert på de siste 12 på venstre. Foran det satt man som sild i tønne. Jeg flyttet oss derfor til 26 E+F. Håper vi får 3 seteren alene. Flyplassen her er sliten og gammel, men akkurat nå er det stille og rolig og gulv er nyvasket, i ett land der flere driver med kontroll og overvåkning, enn renhold. Jeg har dratt med meg en sår hals, etter snemåkingen hjemme før vi dro, så formen er egentlig ganske dårlig. jeg fikk maks 1 time søvn i natt. Det skal bli deilig med ordentlig varme døgnet rundt de 18 timene vi er i SIN før vi reiser videre mot Jakarta.
Ha en uforglemmelig dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Happy mandag, DUD(e)! Vi er i DUneDin, etter en kjøretur fra ZQN (som har overraskende mange fly/destinasjoner).
Bobil livet fortsetter 5 dager til, og deilig er det, da vi fortsatt er et stykke fra CHC. I morges var vi vi på turens sørligste punkt, Nugget Point Lighthouse, og når tidevannet etter hvert går (mer) ned står Tunnel Beach for tur. I morgen skal Otago halvøyen utforskes, med mål om å se albatross - naturens store fugl (A380? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra hjem kjære hjem. Kaffe, forum og nyheter før kontoreringen starter. Blir litt kake på formiddagen når vi overrasker en 60-åring. Ha en best start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgon från Lidingö, här har det packats och idag går mitt första flyttlass till Berlin med tre fyllda väskor med kläder och skor. Tyvärr blir det SAS Disconnect, men men.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Tranen er inntatt og vi er klare for å gå i gang med uken. Kontoret kaller, også er dte barn som skal kjøres på trening. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger
![]() Her er vedovnen fyrt opp og en sitter å koser seg fremfor med kaffe. Litt underholdning har det også vert på morran her, en febrilsk nabo som tydeligvis sto opp for sent og oppdager at bilens vinduer må skrapes, nyyyter kaffen jeg. Ingen store planer for dagen og har 3 fridager til før en skal på jobb. Ha en flott mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Solli plass. Friskt å gå til jobb i dag, gitt. Men varm kaffekopp hjelper. Ha en fin mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Trodde det skulle være mildere i dag, men det er jo svinekaldt. Venter en times tid til før jeg går til toget tenker jeg.
Blir deilig å komme til bortekontoret igjen men blir greit kaldt å rusle til toget. Ha en best mandag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra OSL. I dag skal faktisk Oste-Per på jobbreise til Canada med Flying Blue i «Plus»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Grisekaldt her også med rundt -23 på morgenkvisten. Jeg måtte starte dagen med rutinemessige blodprøver på sykehuset så da måtte jeg ut i kulden. Litt senere i dag er det en CT på programmet. Akk dessverre ikke en CT tur med fly, men en runde i CT trommelen på sykehuset. Siste gangene har jeg blitt så sinnsykt kvalm av kontrastvæsken, så i dag skal jeg prøve med noe kvalmestilende i forkant.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. -19 føles som -25 gjør at man våkner godt opp på en t/r barnehagen.
Helgen gikk til å bytte ut bleieskift med buksevask, slik at man med god margin kun har et barn som driver med bleier om gangen. Mistenker at det må kjøres en maskin etter barnehagen også |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Indre Østfold, ser på gradestokken at det skal bli greit å komme seg til Phuket i kveld, det blir spennende å prøve Sunclass A330-900 i premiumdelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knaus. Ble kaldt til svømmehallen i dag tidlig da Dragen stakk av med hårføneren og jeg glemte å varme opp indieren. Ble i alle fall 2000 raske meter.
Nå er det ut på kontoret for noen møter og så ut på OSL for å reise videre vestover med vår sjef som kommer inn me EK159 og får sikkert et artig kuldesjokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Men i alle….
Hva er dette fjaset med at «Det er 20 kuldegrader, huff og huff og stakkars meg!»?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Holder lenge med de 4 blå vi har her i det semitropiske ..
G’morgen .. Nå skal pelsdotten få turen sin. Deretter må jeg nok tines. Kunne egentlig godt tenkt meg noen plussgrader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
Livet i energibransjen er hektisk ja , møter og aksjoner går om hverandre. Det merkes at det er vinter og at energibehovet fra denne bransjen er viktig for nasjonen og kontinentet. Forøvrig herlig vintervær med bare -7 grader her over i sørvest på morgenkvisten. Ingen snø(sne)måking her er nødvendig! Ha en fin vinterdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Hadde vært stas med reisebrev fra den flighten.
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Virker som det er de samme setene som økonomi bare med bedre benplass.
https://www.ving.no/flyreiser/oppgraderte-flyklasser
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Den "kraftig turbulens" greia har kommet opp flere ganger i går og i dag.
Er det Server utfordringer eller er det "ISDN" linja til Flyprat som er overbelastet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Vancouver International Airport | dc-8-63 | Flyforum | 18 | 09-02-2022 22:54 |
God mandag fra Radisson Blu Oslo Airport | EB | Flyforum | 24 | 17-01-2022 23:07 |
God mandag fra The Airport Hotel | robertaas | Flyforum | 9 | 05-01-2015 13:21 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |