![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Om et par timer sitter jeg ombord i Norwegian på vei til Tromsø - kan man håpe på Silver... Gleder meg til å se sne igjen - utenfor her i hovedstaden er det vel egentlig bare trist... Ha en bedre tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Go morn fra Tromsø
0,2 "varme" grader i skrivende stund. Blir nok en bra dag skal du se , selv om det faktisk ble spådd snø etterhvert..... EB ;Du får ha et flott opphold her oppe i dag og i natt. Ha en fantastisk dag og husk : "Å granske et problem betyr i virkeligheten å løse det" Mao Zedong ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
MJF melder i morgentimene om alle fly på rute!
VÆRET MÅLT KL 0650 -1° • Vindstille • Delvis skyet • Lavtrykk La seg et fint lag med snø i gårkveld, og jeg måtte bytte til vinterdekk midt under "Tromsø ranet", men P4 holdt meg oppdatert! Siden spenningen i toppen av tabellen nå er borte er det bra vi har bunnstrid også ![]() Egil
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kaldt og fint med lette fjærskyer i TOS, rød soloppgang kan ventes. Velkommen til paradiset
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]()
Ord for dagen: ugh.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra New York. Her er det svarte natta ennå,men ettersom jeg er lysvåken var det like godt å stå opp. Skal ta meg en tur ut og se om det ikke finnes en nattåpen Deli hvor jeg kan få meg egg og bacon. Det blir nok en lang dag med møter i dag, før jeg setter meg på flyet tilbake over dammen i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger, her er vinstille og overskyet. Det skal bli bedre utover dagen i henhold til værmannen. Havet i vest ligger rolig og det er ikke mye tegn til høstkullingene enda.
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Morn (eller god formiddag, blir det vel nå).
Været på Fornebu er riktig vakkert i dag, men det blir ikke mye tid til å være ute de neste dagene. "Ulempen" med å begynne i en jobb som man kjenner godt fra før av er at en får en haug oppgaver rett i fanget med en gang man dukker opp. Den første dagen her hadde jeg PC og mail oppe, fått hentet adgangskort og fylt tiden min frem til nyttår i løpet av halvannen time. Jaja, jeg har utsikt til tårnet og Braathens-hangaren, så det er nå ikke så verst her. Ha en fortryllende dag, hvor dere enn er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad tirsdag formiddag - iPoden har fått påfyll i form av CD'er som deretter skal pakkes ned (den store flyttedagen kommer stadig nærmere). Fint vær i Asker også, med noen lette småskyer. I ettermiddag blir det markering av FN-dagen i barnehagen, og til uken noen spennende samtaler om fremtiden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tydeligvis store lokale forskjeller i været i dag. Her er det tåke og yr for alle penga. Gimme some sunshine:exclamati
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Alpharetta. Her meldes det:
Right Now for Alpharetta, GA Clear 0°C Feels Like 0°C Updated Oct 24 05:25 a.m. ET UV Index: 0 Low Wind: From W at 2 km/h Humidity: 86% Pressure: 1020.0 mb. Dew Point: -2°C Visibility: 12.9 kilometers Kaffen (Trader Joe's Kona kaffe) er sparket i gang, frokosten er fortaert og det staar bare igjen aa smoere matpakke for minstemann (og meg selv) foer jeg kaster meg ut i rushtrafikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra København, merkes at det ble endel øl for mye igår og at jeg kom sent ikveld. Bør vel kanskje få lest litt idag men det avhenger av at det klarner opp i hodet. Dessuten er det må klær og leilighet vaskes. Spesielt det siste er viktig siden mamma kommer på besøk om 2 dager!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann, og en god krisp morgen fra Houston!
Planer for dagen er å ha et "offsite" møte med gruppa i dag... ![]() Ellers så ligger CO aksjene rundt $36 om dagen, etter vårt positive 3 kvartal resultat, og det er kanskje på tide å selge unna noe...? Er ingen ekspert på aksjemarkedet, men et gammelt visdomsord sier at det er en spennende arbeidsplass å jobbe i et flyselskap, men aksjene er ingen god langtids investering... ![]() Dag
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 14-10-2009 09:36 |
Glad tirsdag morgen | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2009 03:52 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 20-03-2007 17:24 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 6 | 16-05-2006 11:40 |
Glad tirsdag morgen... | EB | Flyforum | 1 | 18-01-2005 07:59 |