Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-11-2023, 04:54   #1
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default God fredag

God morgen, det er jo bare å starte dagen når en våkner 03.30 og ikke får sove igjen. Bør vel jobbes i dag også før turen går til Munchen via cph. Hva kan vel gå galt med 45 min connection på cph? Tipper det avhenger av at nedbøren kommer som regn og ikke tung snø på Gardermoen. Vardlet 1 grad der oppe stort sett hele dagen. Hatt litt Bongo style booking her også med separate bestillinger på arving og meg som betyr at hun ikke er dekket av gratis ombooking samme dag for Diamonds så tidligere avgang er slettes ikke garantert.

Ser forresten nå at SAS sine fly plutselige er "utsolgt fra 08.00 til 15.10 så ser ut til at de forbereder seg på trøbbel. Var mye mer ledig i går kveld.

Last edited by Chriscross; 03-11-2023 at 06:25.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 07:01   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: God fredag

Glad fredag fra den blå stuen. Fyr på peisen og snart fyres pc`n opp også. Hjemmekontorering til jeg tar helg i 15-tiden…nyt fredagen du også…gjerne med julemarsipan som meg:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 07:14   #3
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Grønland. Turen hjem fra UK gikk greit med Brussels, nesten fullt fly fra BHX. Ganske humpete på vei med mot BRU… Lite folk på flyplassen, i loungen og på flyet til Oslo. Så tydelig at mange holdt seg hjemme grunnet uværet. Hjemmekontorering i dag og så må man en tur på Meny for å hente råvarer til både lunsj og middag. Finfin fredda!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 07:37   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God fredag

Mornings fra Asker. Et stykk planleggingsdag i barnehagen så da her vi hjemme. Med en solid to do liste i forbindelse med morgendagens festivitas. Ser dog ut som regnet tar seg av brøytingen. Ha en fin dag
Old 03-11-2023, 08:28   #5
Concorde98
ScanFlyer Silver

Good morning! Her i Lillestrøm regner det i dag, men vi har fri og skal fly til Wien med OS i dag. Blokkert midtsete i balja er deilig. Ellers sier værmeldingen sol i Wien i morgen, og det blir fint det også!
Ser at dette blir flytur nummer 16 i år, så ikke så aktivt flyår. Dog har jeg sittet i cockpit med og uten tak på diverse fly på 9 av turene... Så en del fly moro har det vært.

God fredag og helg!

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
Old 03-11-2023, 08:29   #6
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra hjemmekontoret. Lite snø igjen ute etter vasken som foregikk i natt og fortsatt går for fullt. Ingen planleggingsdager her i provinsen, selv om jeg ser flere kollegaer både på ene og andre siden av Oslo sine grenser styrer med slikt. Litt forsinket bursdagsfeiring i morgen, men kakebakingen skal Nøtterø Bakeri & Konditori få lov til å ta seg av denne gangen.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 10:03   #7
OJB
ScanFlyer Rusty

God formiddag fra Jåttå,

Nok en arbeidsuke i pensjonistenes rekker , d.v.s , full fres i olje og gass industrien. Konsernet la frem et meget bra resultat denne uken som gir en bra avkastning på aksjene mine , 15 kr pr aksje er jo ikke verst !

Det blir kronasje nok til rekefest i kveld.

Mildt og fint her over i sørvest i dag også med 12 varme på vei til jobb i morgentimen.
Det ligger an til litt høst hagearbeid og opprydning i helgen.

Ha en fin dag og godhelg.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 10:09   #8
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Bjerts Kro i selveste Bjert. Danmark er virkelig gode på små uavhengige krohotell. Det er sikkert mye ræva men i Bongos bruker vi alltid mye tid på å strimyse på Google Maps.

Bjerts Kro var topp. Morgenmaden med "det gode brød, hjemmelaget smør og røræg" var super. Brødet og røræg var fremdeles i produksjon her.

Savner ikke den store buffeten med 1100 skrikende familier og businessmennesker med sine urgently needed graphs & kakediagram et sekund.

Nå bærer det snart mot BLL, hvor flyet mitt hjem ikke går før i 17-draget. Blir noen timer på Kong-Bongo lounge der, men må forsøke å finne noe å sløse litt tid på først. Storsmurfen sier at en 51 år gammel man ikke kan gå på Legoland alene sammen med elefanten sin uten å vekke negativ oppsikt. MAKAN

Ha en best fredag
Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 10:19   #9
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Morgen fra det Sørlandske!
Ute regner det og her inne har junior testet positivt for covid. Så nå går jeg bare å venter på at det skal slå ut hos meg også. I mellomtiden får jeg bare jobbe på så jeg rekker mest mulig før jeg legger meg i senga eller penalet eller hvor galt det nå kommer til å bli....

God helg til dere andre...

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 10:39   #10
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Storsmurfen sier at en 51 år gammel man ikke kan gå på Legoland alene sammen med elefanten sin uten å vekke negativ oppsikt. MAKAN
Kan ikke en 51 år gammel mann gjøre som han selv vil når han er over 500 km unna storsmurfen sin?

God dag fra gjemmekontoret. Nok å henge fingrene i her, så man gleder seg til helgen. da skal det muligens utforskes hvor man kanskje kan tilbringe en natt på veg fra Esbjerg til København. Legoland, kanskje?

Evt., vræle og vifte med armene så DFDS endrer seilingstidene sine til å passe bedre til mine planer.

ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 10:54   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Kan ikke en 51 år gammel mann gjøre som han selv vil når han er over 500 km unna storsmurfen sin?

God dag fra gjemmekontoret. Nok å henge fingrene i her, så man gleder seg til helgen. da skal det muligens utforskes hvor man kanskje kan tilbringe en natt på veg fra Esbjerg til København. Legoland, kanskje?

Evt., vræle og vifte med armene så DFDS endrer seilingstidene sine til å passe bedre til mine planer.

ha en god en
Tja, det var nok mer det at voksen mann tilsynelatende alene i Legoland som fikk alarmbjellene til å gå.

Og forøvrig behøver du ikke stoppe på veien. Du kan simpelthen bare ta fergen ut til Fanø og overnatte en ekstra natt der. Fanø er konge. Uansett tynt med koselige steder på Fyn, og på Sjælland må du litt utenom riksveien for å finne dem.

Leier du bil kan du spise og sove godt for en rimelig penge her i Bjert.

Bongo support står klare med råd og tips om du trenger

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 11:21   #12
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Smågrøss fra Knausen. Firmafesten ble sen og herlig fuktig i går.. Godt med god gammeldags hangover igjen og alvorlig stølhet i lattermusklene.

Her er det Evergood og massiv peisfyring som gjelder og prøver innbitt med å få kabalen for neste uke til å gå opp med mye besøk fra det store utland. Forsøk på closing av ny bil prøves igjen i dag med tre finalister hvor av alle er tyske og alle går på dette merkelige drivstoffet watt eller volt (eller hertz).

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 11:25   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Få henne til å se det positive, du kunne vært fasinert av ‘Hello Kitty’ ….

G’morgen. Termometeret mitt protesterte mot nok en vinter og hviler nå i søppelbøtta. Det nye viser en strek uten tverrstrek foran, så tolker det som at vi såvidt er over null.

Snart hælja her også. Blir nok blåsing av løv igjen. Nok å ta av …. Koking av bikkjemat må også iverksettes. Disse bikkjene eter altfor mye, særlig valpebeistet, som fortsatt vokser.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2023, 12:07   #14
roger
Rakettforskar

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
Smågrøss fra Knausen. Firmafesten ble sen og herlig fuktig i går.. Godt med god gammeldags hangover igjen og alvorlig stølhet i lattermusklene.

Her er det Evergood og massiv peisfyring som gjelder og prøver innbitt med å få kabalen for neste uke til å gå opp med mye besøk fra det store utland. Forsøk på closing av ny bil prøves igjen i dag med tre finalister hvor av alle er tyske og alle går på dette merkelige drivstoffet watt eller volt (eller hertz).
Skulle til å skrive at nope, ingen av bilane går på noko som helst på Hertz, men det ville jo vore feil det også. Lykke til!

God dagen frå Trondheim. Heimekontor i dag. Middels smart (er både vaffel og kake på jobb i dag ...). Kidsa blir sendt bort, og frøkna og eg skal først ha fotballfest i dag, og så på date i morgon. Det blir bra, får vi tru!
Old 03-11-2023, 12:48   #15
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God morgen fra Alta lufthavn. Jeg sitter og venter på SK4545 som skal ta meg til Oslo. Fint vær i nord i dag, men jeg har skjønt at det er grisevær i Sør Norge. Satser på at turen går greit uten noe større forsinkelser.
Old 03-11-2023, 12:58   #16
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by roger View Post
Skulle til å skrive at nope, ingen av bilane går på noko som helst på Hertz, men det ville jo vore feil det også. Lykke til!
Ha ha.. Kall det hva du vil, det lukter i alle fall overbelastet støvsuger/rulletrapp når du gir på og ikke bensin.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules