Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-08-2024, 06:06   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad lørdag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Første dag av ferien nytes med kaffe, sjokolade, forum og papiraviser. Invitert noen venner på middag i kveld - så da blir det vel noe indretjenste i løpet av dagen. Glad dag ønskes!
EB is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 06:15   #2
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

Default Re: Glad lørdag:-)

God morgen fra havet.

Snart ned til Agnes og hvile litt. Kjedelig nattevakt. Begynt å blåse litt så noe tiltak har blitt gjort i løpet av natten.

Fått booket fly fra MNL CEB om ca 3 ukers tid. Cebu Pacific fikk oppdraget. Betale med AMEX og SafeKey funker dårlig på offshore nett så det ble Visa fra Norwegian som fikset betalingen. Den svikter aldri.
Bare 12t til biff……

God helg.

FQTV

FQTV is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 07:58   #3
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen fra fbu. Dn slørdag skal nytes før det blir litt fysisk fostring i form av styrketrening. Trodde jeg skulle vaske/rydde bår i dag, men ser ut til at jeg likevel får lov til å bli med på håndball cup.

Er også fornøyd med at jeg klarer å fri meg fra «fantastiske» statuser når jeg skla booke hotell. I oktober skal Mandarin Oriental testes for første gang. Var en ,ye bedre deal enn Conrad og Waldorf Astoria, selv om jeg gjerne skulle fylt opp HH kontoen 80000 poeng til for å kunne bruke 5 bonusnetter betal for fire.

Nyt dagen.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 07:59   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Hvalstad. Første espresso i gang. Men fikk sove til halv åtte i dag, før noen dukket opp og klaget på å være sulten. Barnas fetter skal visstnok hentes også dukker vel kona opp i løpet av dagen, så kanskje en liten mini rydde og vaskejobb gir et par bonuspoeng. Ha en fin dag.
Old 17-08-2024, 08:03   #5
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra heimen. Godt med en rolig helg hjemme etter noen hektiske dager på Arendalsuka. Overnattet som vanlig på Lyngørporten, digger atmosfæren der og overkommelig kjøreavstand til Arendal. Været ble også bedre enn hva spåmannen på Yr meldte, og arrangementer vårt trakk fullt hus. Så da får man være fornøyd
Diverse ærender som fruen har bestilt får nok lørdagen til å gå. Første på lista er Meny som straks skal besøkes for innhandling av frokostråvarer. Ha en finfin helg
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 08:19   #6
Tjab
Upgrade me....

Morn fra Kristiansund. Dagens ambisjon er noe sprøytemaling av terrassen, samt booking av minimum 6 legs med lufthansa.

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 09:33   #7
HMWK
ScanFlyer Molded

HMWK's Avatar

Rolig lørdag fra Sandefjord! Det ble ikke fjellheimen likevel, men gatefest med naboene. Fint vær så dette blir bra. Det blir en tur til gjenvinningsstasjon med plastemballasje og deretter trenger vi noe grillmat til festen. Nå frokost!
HMWK is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 09:56   #8
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God morgen fra Majorstuen. Sommeren henger fortsatt i stroppen. Straks klar for en treningsøkt før det blir ærend i sentrum. Ut i stor bursdagsfest i ettermiddag. Tipper det blir bra.
Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 11:54   #9
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’mooorgen fra det semitropiske. Temmelig fuktig der ute, men tempen er ihvertfall levelig. Pakke i posten fra Christer Falck i går, så kvelden ble brukt til ripping av cd’er. Mesteparten av denne sendingen ble borte, sannsynligvis knust under et sorteringsbånd i Atlanta’s ‘fine’ nye postsorteringsanlegg, så disse var etterlengtet.
Nå skal vovsen mosjoneres med ny musikk på ørene. Livet er herlig, dere.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 12:11   #10
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Knausen. Frokosten var akkurat ferdig før 12 og mimosaen satt som ett skudd. Herlig dag på stranden i går som endte opp med noe god Bandol, skinke og alt for mye ost med Fru. For en knall sommer.

Hadde glemt at jeg etter press fra familie/naboer/venner har lovet tennis fra høsten så mor har booket bane nede i lia hvor det nå da blir to timer idrett. Takk gud det er mye flott å smugtitte på der.

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	339ee690-d4d0-4626-ad07-d8ba2682902c.jpg
Views:	326
Size:	137.8 KB
ID:	54957  

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 13:14   #11
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God lørdag fra Lillestrøm. Sliter fortsatt med gugga jeg dro på meg i Hong Kong forrige helg. Det tok på med London, møter og 20000 skritt i går. Nå bærer det til Danmark og kick off i kveld. Dette passer bare best i verden.

Virker som om Storsmurfen har mottatt suveniren min fra HK også nå. Stor glede.

Men blir fint å sitte på flyet hjem på mandag.

Ha en best lørdag.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2024, 17:27   #12
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Rolig lørdag fra Sandnes. Ganske greit med en rolig helg etter forrige ukes bryllupshelg. Starta dagen med å ta med småen på babysvømming for første gang. Det var fantastisk gøy og det ser ut til at minien trives godt i vannet. Akkurat som sin far.

Går rykter om «restefest» til middag. Kan fort gå godt det. :-) Ellers blir det vel å ta livet med ro. Ha en fin helg!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules