![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra bussen. En dagvakt på sykehuset så blir det premier league i ettermiddag. Er noen som er på vei hjem fra festligheter her. Alkohollukten er påfallende iallfall og mange rare samtaler i den gjengen.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra sofaen. Fordelen ved å ta kaffen og forumet her er at jeg kan om jeg vil legge meg litt nedpå igjen…og det tror jeg at jeg vil. Nyt søndagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Satser på å få kommet i gang med å gjøre hekken litt mindre, før jeg senere i dag får hive noe kull på grillen for en variant av Picanha. SÅ få jeg se om jeg trenger en parasoll for det arbeidet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Stille og fredelig her på morgenkvisten. Kona er på jobb og ungene purker og sover, noe de antagelig skal gjøre noen timer til. Ikke de store planene for dagen. Skal prøve å få meg litt trim og så er det jo selvsagt å få med seg Brannkampen på fjernsynet senere i dag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Deltabyen Lillestrøm!
![]() Her nytes det nykvernet kaffe mens man tenker på den fine flyturen i går. Deilig å være litt på vingene igjen! Det var nydelig vær og veldig gode flyforhold, ypperlig utsikt overalt. Tittet på leiligheten i Larvik fra oven, den dukket fram etter en 35 minutter eller så, deretter Brunlanes, Mølen, Kragerø og Risør. Så mange som koste seg på vannet og bakken. Det var jo en sommerdag i går. ![]() Så litt ekstra føtter opp i høyden og kontrollert luftrom er bra! ![]() Ellers siste dagen i ferien for denne gang, og den skal nytes i rolig tempo. ![]() Ha en super søndag folkens! PS Bilder fra Larvik, Mølen, Risør, Kragerø, Østmarka, deltaet i nordre Øyeren, Fetsund og ENKJ. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Da er gårsdagens DN ferdig lest og kjapper jeg meg nå rekker jeg joggetur før regnet om YR er til å stole på. Ut til Gokk som jentene kaller Asker for å besøke de gamle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Toppmøte i Bongo-Klubben senere i dag. Til slike møter tenker jeg det serveres ribs og IPA.
![]() Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. I ånden av godt naboskap så får jeg vel overholde søndagsfreden og la saga ligge i dag. Skal nok alltids klare å finne noe å gjøre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God ettermiddag fra BKK.
Faktisk fått gjort noe i dag og mer skal eg snart gjøre. Så blir det vel en tur på puben seinere for litt kjølevæske siden 33 grader er noe varmt for en stor kropp. Snart hjem igjen då må bruke tiden på "riktig» måte FQTV
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hepp fra Knausen. Sen frokost er ferdig og utenlandske venner luftbårne med EK159 skal tvinges opp i marka. Nydelig ribbe fra Centra langtidsstekes og alt er på stell. Helger ass..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Litt av en bakgårdsfest DNT hadde stelt i stand. Men vi klarte da å finne stier som ikke hadde køer som vi ellers er vant til på E18.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Behagelige 16 grader gjorde 5km i skauen til en fornøyelse. Masse rådyr ute, så valpen var konstant på alerten.
I dag skal det blåses litt løv og denslags, og definitivt fjerne masse spindelvev. Ederkoppene er svært aktive på denne tiden …. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Dagen har gått med til å hente seg inn etter en svært så travel uke med 2 prosjekter og partivalg kamp. Det blir planlegging av kommende uke nå for både prosjekter og siste uke av valgkampen. Ser frem til å få Valget overstått. Bra det er 2 år mellom hver gang. Ha en fin søndagskveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag og 1. søndag i advent | EB | Flyforum | 11 | 29-11-2020 20:16 |
God Søndag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 38 | 21-08-2017 03:33 |
God søndag! | Concorde98 | Flyforum | 22 | 13-12-2016 01:26 |
God søndag | Someone | Flyforum | 23 | 20-03-2011 23:36 |