![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra ca taxe-banen på FBU. Litt sent igang. Blir hjemmekontor i dag med mye Teams og en bli kjent samtale med ny lærer. Burde vel tømme båten også, for indian sommer kom ikke i år heller.
Forresten blitt Platinum og fått Sky priority hos Kenya Airwas:-) Eneste kjipe der er at barn ikke kan være medlem, og dermed får ikke alle fire status og dermed kan vi ikke ha med fire andre gjester i lounge. Hun på 12 år ble 18 siden hunlikevel skal ha voksenbillett... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad onsdag fra Ris. Kaffe, biscotti og forum - slett ingen dårlig start på dagen. Hjemmekontoret åpnes om noen minutter - ut på middag med en tidligere kunde og samarbeidspartner i ettermiddag/kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra R13 som skal ta meg inn til Oslo. Dette er et av to innsatstog som går på morningen. De går til Dal og ikke Eidsvoll og dermed blir det R13 og ikke R12. Jeg skal en snartur til Riksen på en sjekk. Mesteparten av dagen går til det, så ingen store plane ellers.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Kontoret kaller før det blir fullt kjør alene med barna etterpå. Spørsmålet er når kona kommer hjem og hvor lang løpetur jeg får meg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Gøteborg. Svært hyggelig aften i går med mye latter og samtidig litt butikk avtalt. Greie rom på dette Comfort Gøteborg (hvis man blir oppgradert) men frokosten er så guffen at de man snakket med fint står over. Virkelig rart at de gidder.
Noen møter og då hjem. Sixt oppgraderte meg til X5 45e som gjør hjemturen til ne glede. Prikk lik den vi hadde i Frankrike. Og som medium glad i bil så vil jeg si dette er vel den perfekte bilen i forholdt til pris. Kjøregenskaper, lyd, teknologi.. Helt slik en bil skal leveres - bittelitt kjedelig, men der kan man leve med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra tårnsøylen her på OSL.
Første vakt etter 3 uker ferie er i gang, og merker at kroppen er IKKE vant med å jobbe igjen altså, meeeen kommer vel igang igjen etter noen mengder av det svarte gullet og fått surret hodet i riktig retning og lest alle oppdateringer om diverse stengte gater osv... Ha en flott dag alle!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra RE11. Her ble man stående ved bommen ved planovergangen for å slippe frem nettopp det toget jeg skulle ta så ble en liten spurt for å komme ombord, men det gikk.
I dag blir det tur med jobb, aner ikke hvor annet enn ca 200km fra Oslo, og man passerer ikke Vestfold. Mistenker at det er sørget for at man slipper å gå tørst i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Bergen. Dagen går med til Transport- og logistikkdagen i regi av Bergen Næringsråd. I ettermiddag går turen til MQN via TRD.
Ønsker alle en flott dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra DEILIGE Fanø. Jeg virkelig elsker det her. Det er så sykt fint på lille øya og det supre hotellet Kellers Badehotell. Fantastisk mat hvor alt er laget internt. Fisken er fisket her, syltetøyet er laget på huset. Baksten laget på nabohuset og smøret hos en venn. Det er bare så fint og så er det noe spesielt med Island life. Det minner meg litt om Bainbridge når jeg tar fergen ut hit med bilen.
![]() Slow morgen har det også vært. Første møte i Esbjerg sånn kl 11.30-12.00. Så jeg får sale opp elefanten og legge i vei. Ha en best dag. ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 30-08-2023 at 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra en Fjordline båt som snart ankommer Bergen.
Hvorfor jeg hoppet på denne avgangen fra Hirtshals i går kveld vet jeg ikke. Dyrt og unødvendig. Må hatt akutt hjemlengsel. I dag blir det å søke etter billetter til BKK med avgang snarest mulig. Har en CT jeg bør få brukt for høsten begynner å bli fullbooket. FQTV
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Ay caramba .. Kom meg gjennom gårsdagen uten varige men. Innboks er tømt og paypaltroll dressert, og det venter kun et par småting som jeg ikke gadd å ferdigstille. Håper på normalt tempo i dag.
Fruen er fortsatt i Raleigh på jobb, så bikkjene er i vaktmodus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 14 | 09-04-2014 15:59 |
God onsdag... | Madman | Flyforum | 23 | 16-08-2007 08:56 |
God onsdag! | zico77 | Flyforum | 12 | 26-07-2006 21:12 |