![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Her skal huset shines før vi slår et slag for søndagsmiddagen…med 10 inviterte gjester i kveld. Men først forum, kaffe og skolebrød.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Bulgaria. Ferien her nede begynner å nærme seg slutten. Hjemreise sent i morgen kveld, så vi har hele dagen ved stranda/bassenget før bussen kommer.
Planen for i dag er dagstur til Romania. Men først må den bussen som vi har venta på i et kvarter komme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Junior var generøs og sov til 0715. Det tar visst på med barselbesøk, samt IKEA til nesten 1t over leggetid. Det betyr vel at dagen i dag går til å montere litt småplukk fra IKEA, samt rydde garasjen, etterfulgt av videre demontering av platting om det lar seg gjøre uten støyende verktøy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Stille og rolig her i dag. Formiddagen skal brukes til jobbing og litt trim. I ettermiddag er det bursdag for en nevø som fyller år i Mjøndalen. Svigermor til min søster er hobbykonditor så det mangler aldri kaker i de bursdagene. En halv kake per person er ikke uvanlig. En risikerer i alle fall ikke å gå ned i vekt.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvasser. Etterhvert er planen å komme seg hjemover, så jeg får dukket opp i bursdagen til en niese. Så da blir det kake her også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ha en fin dag videre! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knausen. Bekken i hagen bruser ganske hissig og det virker som det ramlet ned bra med vann i natt. Her er det fullt hus i kveld med gjester hvor familien skal feire arving #1. Det skal heldigvis fint lite shines da vaskefirmaet var her på fredag.
Men først skal frokosten settes i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bryn. Her har det pøst ned gjennom natten, men nå titter solen fram litt.
Kaffe og frokost er inntatt og nå slappes det av i en godstol. Om et par timers tid settes kursen mot OSL og videre til SVG. Ha en fin fin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Krokstadelva. Utvask av gammel kåk på programmet i dag. Kjenner at man er litt sliten etter helgens utskeielser.
Jeg har bekrefte at det var godt med nedbør i natt. Den årlige krokketturneringen i Mjøndalen gikk av stabelen i går. Selv med det elendige været så ble det ny deltakerrekord. Rundt 30 deltakere trosset været. Det ble en fuktig men moro opplevelse, og der var nesten litt "Champions League stemning" når mørket la seg og flomlysene kom på banen for finalene. Herlig! Ønsker alle en flott dag! ![]() ![]() Last edited by fluxie; 27-08-2023 at 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Her har jeg i det minste rukket å levere aviser til de gamle og å trene. Om ikke alt for lenge skal Storsmurfen diske opp et herremåltid til oss. Så til det passer det vel med litt vin.
Men ikke så mye vin, siden jeg har avgang til Danmark kl 07.10 i morgen, men ca 100kg bagasje. Det må også handles 12 XL poser med Bamse Mums for å smøre kunder, så greit å være frisk og rask tidlig. Ha en best dag
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Varmt men levelig på terrassen. Kaffe, Aftenposten og NYT står på programmet. Har klart strake 31 wordle oppgaver, men fortsatt et stykke til rekorden.
Bikkjemat er i koker’n, gress skal klippes og det er vel det …. Hadde håp om en kjapp tur til Oslo denne uken. Har en billett til Big Big Train på tirsdag jeg ikke får brukt, så hvis noen har lyst på en gratisbillett, send meg en pm her eller på fjasboka. En liten donasjon til MyHome hadde imidlertid blitt satt pris på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Akk hjemkommet fra Flipp med litt rundreise hit og dit, men mest for madammen da som tross alt har slekt der. Fikk noen dager fri med litt overnatting alene(dame og unge fri)på Ascott Makati. Fint biff og øl sted rett ved inngangen til hotellet. Har vel ikke gått ned i vekt iløpet av et partre uker her. Fin tur hjem igår med Emirates og fin oppgradering til F på siste leg DXB - OSL. Nå snart Pool og Vif kamper. Det er et mareritt å følge VIF om dagen😁
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så lenge renholderne driver hvitt og ikke med svart arbeid får det være greit. DVS faktura med et organisasjonsnummer etc. Vært mye rart i den bransjen der.
Uansett god kveld fra Oslo. Ja her skal man også se på Liverpool da. Har ikke kjempeforhåpninger foran det med Newcastle, men Liverpool har god statistikk mot dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg tipper Flipp er forkortelse for Filipiner?
![]() Vi bruker firma med kvittering (jeg er like hellig som resten av forumet her) - Dragen som organiserer. Veldig flinke (fra Latvia tror jeg) .Tar seg godt betalt - men er effektive og dukker alltid opp i tospann. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
G’søndag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 12-09-2022 18:31 |
God søndag og 1. søndag i advent | EB | Flyforum | 11 | 29-11-2020 20:16 |
Go Søndag | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 5 | 15-09-2019 13:16 |
Søndag | BSSW | Flyforum | 9 | 14-06-2015 17:43 |