![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja da sitter vi på en flyplass igjen og venter på et fly. 4 gang på 5 dager nå, så det skal bli deilig med 4 flyfrie dager. Dette er feriens 8tende flight, av 15, med det 6te av 11 selskap.
Hvor skal vi? Vi skal videre sørøstover i Asia, til et land de har malaria, men knapt internett og der US dollar er myntenheten. Jeg kan ikke huske noen flyprater som har vært der, så det blir spennende. PGA manglende internett blir det muligens radiotaushet fra meg i 4 dager, så da får dere nyte stillheten.... Fourpoints by Sheraton i Kuta var veldig bra, men frokosten var veldig sterk, sterkere en hotellet i Jakarta, der vi virket å være de eneste vestlige. Vi hadde bestilt en Bluebird taxi som ventet og med relativt lite trafikk kl 07.20 så tok turen til flyplassen bare 20min. Flyplassen her virker ellers skikkelig fin og moderne. Ha en god dag og god helg alle sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen (eller rettere sagt kveld) fra Mississauga, Canada. Oppdrag utført og fredag kveld settes kursen mot Norge igjen. Ble tid til en utflukt til Niagara Falls i går. Et imponerende skue, dog noe fuktig og kjølig. Blir en liten tur til downtown Toronto før hjemreise med AF A350. Heldigvis C på hjemreise slik at man får en liten høneblund. Mesteparten av lørdagen går vel også med på reise, da ruten er YYZ-CDG-AMS-OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad fredag fra Ris. Dagens første møte er på Fornebu S - så rekker vel bare en kopp kaffe og litt forum før jeg forflytter mest fra 0777 Oslo til gamle 1330 Oslo lufthavn. Unger på besøk i kveld…så da blir det A4 liv og taco:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Venter på at barnehagen skal åpne. Hjemmekontor i dag, men rekker vel akkurat sette en pizzadeig før det skal Teames litt med folka i Asia. Fikk for første gang testet bruke jordbærpoeng, så da blir det hotell etter et 40-årslag om noen måneder. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra VY R13 på vei til kontoret til de små grønne eller var vi nå blitt røde? Uansett, blir en spennende dag på jobben, så får man se om dagens begivenheter skal feiret på noen måte. Ei lita bløtkake er nå det minste jeg håper på
![]() Ønsker alle en flott dag, husk det er fortsatt plass til øl, interline og code-share foredraget vi arrangerer på torsdag som kommer. Det blir en interessant kveld med mye unik innsikt bak kulissene hva angår kommersielle samarbeid mellom flyselskaper! En god helg ønskes! Last edited by fluxie; 12-01-2024 at 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann fra Forus. Arbeidsdagen er allerede en time gammel her og vi holder fortet i resepsjonen her. Planlagt en tur inn til Stavanger for en lønningspils eller to i kveld. Ellers blir det vel å følge med på nyhetsbildet og oljeprisen etc
Quote:
God helg herfra også! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. En espresso helt uten "n" foran er klemt ut av kaffemaskina, så nå kan man bare ta fatt på arbeidsdagen. Satser på ut å spise til helgen, da man har en bursdagsgave inkl barnevakt til gode. Får benytte muligheten før man er tilbake til våkenetter og bleieskift til våren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Spent på om EB har noe spennende på gang i nabolage, eller om det vare er kaffebrenneriet som trekker.
Kort dag i dag før London via svg kaller. Får se hvordan vestlendingenes lounge er siden amex spanderer det sas ikke vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
God morgen BA leverte meget bra ombord, innsjekking og kantine + boarding var ikke helt på Lufthansa nivå - men ombord var livet meget godt
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag fra Majorstuen. Løpeøkt unnagjort og kaffe i koppen. Møtefri dag og hjemmekontor, men mer enn nok å gjøre. Tilbake til vinterparadiset Gausta i ettermiddag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Det blir en tur til Drammen i dag for å besøke sykehuset der. Mesteparten av dagen går til det så det blir ikke tid til så mye annet.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret. Var en kjapp tur innom Fornebu selv i morges og det ble korte 1750 meter på grunn av tidspress og lett hanhover (Zinfandellen i går holdt 15%)
Denne uken har vært intens og nesten trist man ikke har timelønn. Range Roveren til Dragen gikk i stykker i går og første ledige time er i midten av april(!). Massasjesetet tok kvelden og det føles som det ligger to tennisballer i ryggen. De mener hele seteryggen må byttes og takk de høyere makter for at det er granti. Nå er det nok og den skal erstattes av noe tysk innen sommeren. Thai-pizza i kveld - Ha en god helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra AAR. God salgsdag i går, feiret med en øl. Nå helt ferske rundstykker med bare smør (men mye av det) og kaffe før det bærer direkte hjem til Storsmurfen med ATR.
Man føler seg forresten skikkelig mann når man sitter på bensinstasjon for å tanke opp leiebilen og må se på YouTube for å finne ut hvordan. ![]() ![]() Ha en best fredag
![]() |
#14 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra Bergen.
Ny dag, nye muligheter, siste kursdag og snart helg. Innsjekk åpen for helgens mileagerun mens eg venter i spenning på svar på mitt skambud for oppgradering. Se om Diamant fordelen er noe hold i. God helg. FQTV
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Ferdig trent og skal hoppe i dusjen før jeg setter kurs mot et jobbintervju. Var også sent hjemme i natt, men alkoholen som ble inntatt begrenset seg til en enkel halvliter da jeg mesteparten av tia stod bak en bardisk så det måtte vente til jeg var ferdig på den siden og flytta meg over til den riktige siden.
Ei litta svipptur til Bergen lørdag-søndag med bolaget, dessverre Go Light som gir så å si ingen poeng, men når jeg ikke dekker billetten selv så er det billigst mulig som gjelder. Setet er uansett det samme og Diamant gir meg jo lounge så det får nå gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
En travel arbeidsuke går mot slutten , planlegger å skeie ut litt tidligere i dag. En tur innom FMS for å følge opp byggearbeidene , deretter hjem og fredagskveld med ferske reker med min bedre halvdel. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag 11 januar fra Jakarta, Bali venter | Futura | Flyforum | 9 | 11-01-2024 16:26 |
LN RAI C 172 N | skyhawk | General Aviation og sjøfly | 0 | 17-06-2019 19:02 |
Ferie på Bali. Bilder fra DPS. | magled | Bilder & foto | 11 | 06-08-2013 23:17 |
Changi og Ngurah Rai(Bali) | staale | Bilder & foto | 7 | 28-06-2010 18:13 |