![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Gårsdagens middag med den tyske journalisten fikk en uventet overraskelse….hun ordner besøk hos og med favoritt vinprodusenten Claus Preisinger - da blir det vel en tur med Austrian på oss da:-) Nå skal kofferten pakkes og i ettermiddag forflytter jeg meg nordover med SJ Nord. Gjør torsdagen topp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. En holdingrunde mens vi venter på at barnehagen skal åpen. Vi vinner nok i dag også. Kontordag før jeg har lovet eldstemann en tur for å teste ut en nye scootepark. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra solen. Satser på å komme meg hjem i levelig tid i dag. Vippsbetalingen fra bilkjøperen har ikke gått gjennom så spent får høre hva som har skjedd siden kontrakten er underskrevet.
Så vurderer jeg en tur til Malta i juli, men ser ikke ut til at sas flyr dit i år? Generelt dyrt å fly dit, men funnet ok priser fra lhr og Brussel. Gode tips mottas med takk, helst Star og ikke Norwegian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Stille og rolig her i dag. Kona har dradd på jobb og ungene på skolen. Må vel prøve å få gjort unna litt arbeid i løpet av dagen, ellers er det ikke så mye som står på planen.
Brann hadde flaks i går som kom seg videre på straffer. Nå venter Brattvåg i 4.runde og det er ikke langt igjen til Ullevaal nå.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra kontoret. Fortsatt folketomt her, så har kaffen for meg selv. Sommerfest i barnehagen i ettermiddag, så får svinge innom en butikk og se om jeg finner noe akseptabel snacks å ta med meg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Oj fra Knausen.. 02.30 er litt vel sent hjemme for denne skrotten, men definitivt verdt det. Herlig aften med de fleste rederne som gliste i DNs nummer i dag. Nå er det en kjapp tur til Lillestrøm og så fest på Radich i kveld. Nå føler jeg med litt som Elvis før han tok siste turen in på baderommet.
Hjemmekontor med tartar og med-hjemmekontorerende Drage i morgen blir herlig rehab. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Mornings fra R10 på vei mot bortekontoret. Prøvde et annet tog i dag ettersom mitt vanlige har vært mye forsinket hver eneste dag i det siste. Det hjalp lite.
Var heller ikke noe særlig trivelig å våkne som kreftvaksineaksjonær i dag heller. (altså, at en aksjeinvestering faller som en sten. Ikke egen helse) Får satse på andre gleder resten av dagen. Ha en fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 08-06-2023 at 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
En god dag på jobb så langt og bedre skal det bli. Det luktet faktisk litt brent i dag morges ,skogbrannene i Canada som er årsaken mon tro? I kveld er det sommerfest på byen med gode kolleger. Men før det skal en gruppe fra Forsvarsbygg ha omvisning på Museet i ettermiddag som jeg tar. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hilsen fra et solfylt Warszawa hvor det er helligdag p.g.a. Corpus Christi eller Kristi legemsfest, men jeg har vanlig arbeidsdag. Polen er jo veldig katolsk, selv om kirken nok svetter litt p.g.a synkende interesse, saerlig i storbyene. Jeg foeler meg uansett velsignet da jeg hoerer messen fra en gamlebyens kirker fra mitt kontor. Hallelujah.
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra Godstolen .. Morgenfrisk valp tvang fram en kaffekopp ved femtiden. Ingen røyklukt her nå, men så av kartet at vi også er i sonen.
Ned til Alpharetta for å plukke opp et hundebur i kveld, ellers bare valpetur og jobb på programmet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() Quote:
Jeg er ofte på Malta da jeg har kontor der nede, men det å komme seg dit er hverken enkelt eller billig i disse dager. Skal du ha Star, så er det stort sett Lufthansa via Munchen eller Franfurt som er de raskeste og beste alternativene. Du har også options via Wien og Zurich, men ofte lang layover der. Turkish via Istianbul er faktisk også et velbrukt alternativ. Drar du via LHR (og IST) må du igjennom passkontroll på Malta, og det kan ta både vinter og vår... Mange engelske operatører der nede og en svært begrenset passkontroll gjør ofte ventetidene svært lange. Har hørt om folk som har brukt over 3 timer på å få stempel i passet... Kim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
...og via London er det obligatorisk sikkerhetskontroll ved transfer og stadige underbemanninger og streiker i sommer så kanskje ikke den beste løsningen ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ser ut til at sas har enten veldig salg på billetter i eco til usa eller noe kluss via noen billettører. Secretflying viser priser ned i 260 Euro. Ikke noe morsomme priser i premium.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Men så fikk luftfarten tak i meg i steden .. |
|
![]() |