![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, BKI er ikke Bikini, men Kota Kinabalu, hovedstad i den malaysiske regionen Sabah. Etter som Firefly flighten i morgen er utsatt fra 10:25 til 20:30 har vi 2 dager her, og det er greit etter som mine mageproblemer har kommet litt tilbake. Nå skal vi snart ut å bese byen og forberede oss på turen ut til en av øyene utenfor i morgen.
Ha en fin dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. Kontoret kaller. Dobbelt togsett og få folk, men venter ennå på nok tog skal repareres så jeg får tilbake min vanlige morgenavgang. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knaus.. Matpakker ferdige så svømmehallen neste. Noe hjemmekontor før det er en liten tur med senior på sykehuset for en kontroll som innebar null kjøring på returen, litt mer hjemmekontor også ut på OSL til kvelds for å hoppe på ei 320 til Vestlandet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ikke helt god morgen. Her er det som ventet it trøbbel, laptop kommer ikke inn på nettverket. Kunne heller ikke bruke nettet hjemme i helgen. Bruker jeg delt internett med telefonen funker åpne sider, men ikke intranettet. Gode tips mottas med takk.
Masse ulike au pair tjenester fra 12.55 i dag så passer dårlig med fire timer på telefon med India. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Sjåføren jeg skulle sitte på med til Røros fikk korona i helgen så da må jeg finne alternativ transport. Så da blir det enten en ettermiddag på toget eller en Dash-8 litt senere på kvelden. Ha en best start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Her starter dagen med legetime om litt. Deretter går det slag i slag med diverse timer utover dagen. Ellers blir det bilbytte i dag. Kodiaqen blir bytten inn i en Octavia. Det har vært mye garantifeil på Kodiaqen, så det er på tide og overlate den til noen andre. Ikke trenger vi så stor bil heller da stort sett bare er kona og jeg som kjører nå.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Solli plass. Innmari grisete ute nå, men heldigvis mindre glatt. Helt ordinær januarmandag i gang. Merker heldigvis at det går mot lysere tider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Hafjell hotell. Frokosten inntas i dette øyeblikk. Så blir det en kjapp tur på butikken ved siden av for litt after ski fluider som hives i kjøleskapet på rommet før jeg stikker i bakken.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Kodiaq? Aldri hørt om engang ..
![]() G’morgen .. Valpen var tidlig i gang i dag .. mulig fullmånen har skylda, men greit nok. Tidlig frokost og tidlig tur gir tidlig arbeidsstart og tidlig ferdig. Det synes jobben er ok også. De liker å se grønt lys på Teams. Jaja, off we go .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Benidorm. Straks ut og gå litt tur langs stranda med de gamle. I ettermiddag drar jeg tilbake mot ALC for å fly opp til BCN for et par dager på jobb der. Diger messe, hvor jeg for en gangs skyld ikke skal stille ut, men hvor jeg har møter og skal på litt kurs for å lære nye ting.
Blir også mitt første møte med Vueling. Ha en best mandag
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja det er enormt med plass i Kodiaqen. Det var praktisk med hund og når ungene skulle være med. Nå som de er i ferd med å flytte ut og det stort sett bare er kona og jeg som kjører så holder det en mindre bil.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Jåttå,
Som vanlig travel start på mandagen, ukas prosjekt oppgaver står i kø her. Det løser seg fortløpende som regel. Mildt vær og det ser ut som vinteren her i sørvest kanskje er over for denne gang , 8 grader og vindstille her i morges. I kveld er det Gruppemøte i lokallaget som står på planen. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Litt underveis-ski må man ha. Perfekte forhold, fin temperatur og lite vind. Noe som egentlig slår meg er jo at stort sett er relativt folkelige priser på heiskort og overnatting rundt norske skiresorter. Husker jeg en gang titta på Beaver Creek , den ideen slo jeg raskt fra meg for å si det sånn. Men skiresorter i USA er vel av rikfolk for rikfolk.
Sent fra min SM-S911B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Heiskortprisene er ikke det verste med de stedene selv om det er dyrt. Det er overnattingsprisene som får Manhattan til å se ut som verdens billigste sted å booke et hotellrom (ok litt overdrevent, men ikke så langt derfra) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og øl som får NHL kamper og norske barer til og virke billige.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Herlig hvitvins-pause ved gate A8 👍. Takker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 17-04-2023 21:21 |
God mandag fra L1 | Someone | Flyforum | 18 | 10-01-2023 01:02 |
God mandag fra L1 | Someone | Flyforum | 23 | 15-11-2022 09:15 |