![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I følge dagens FB jobbes det nå mot et større flystevne på Rygge, a la det som nylig var på Flesland. Det jobbes mot å gjennomføre showet i august, før RSL åpner sin del av lufthavnen.
Finner desverre ingen online-artikkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
N/A
|
![]()
Dette har vel strengt tatt vært kjent siden Januar?
Søndag 12. august 2007 er datoen (og kanskje lørdagen?), stevneleder er Jarle Mauritzen, og de satser stort ja... Dessverre blir det stevne på Jarlsberg samme dagen, og når man må velge så er det jo ingen tvil om at man går for det større stevnet på andre siden av fjorden... ![]() ..ellers så må man jo ikke glemme Sola Airshow 2007, 2 og 3 juni... Det ser ut til å bli nok en airshow-sommer... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Feil. 18. og 19. august, i følge RFK. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
N/A
|
![]()
Vel, da har datoen blit forandret siden nyheten først kom i januar...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Datoene 18-19. august er nok de som gjelder nå. Regner med at det kommer opp nettsider om stevnet snart.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
N/A
|
![]() Quote:
Tanken er jo god, men man skulle vel tro at mange heller drar til Rygge for et fullt flystevne, enn til Jarlsberg med en miniversjon av Rygge sitt. Men, dersom flystevnet på Rygge kjører samme løpet som de gjorde på Sola derimot, med to ganske like stevnedager, og de kjører én dag på Jarlsberg, som de pleier å gjøre, så kan man jo strengt tatt få med seg begge om man vil. I motsatt fall så blir nok jeg å befinne meg i østfold den helgen, i likhet med flere andre som også normalt opererer fra Jarlsberg... Valget mellom å hjelpe til på et lite stevne, eller være publikum på et større stevne, er ikke vanskelig å ta for de fleste av oss skulle jeg tro... ...men det er jo bare min og flere andres mening om saken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste warbirds-stevne? | petru26 | Flyspotting | 6 | 09-02-2012 14:19 |
Moss Lufthavn - Rygge - 22. august | AggTouchdown | Bilder & foto | 7 | 23-08-2011 13:41 |
Ålborg har blitt stor, men ikke fult så stor! | MartinL | Flyforum | 10 | 29-11-2009 17:39 |
Stort flystevne på Rygge i august! | Herlov | Flyforum | 9 | 09-05-2007 22:03 |
Flykræsj på stevne | Trety | Flyforum | 2 | 11-07-2005 14:21 |