![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemmepoeng Ris. Kaffe, forum og noen kokosmakroner er første post på dagens program. Snart klar for en treningsøkt på Nordstrand. Italiensk på menyen i kveld…blir en bra lørdag dette!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra CPH og SK1462. Ble litt travelt når det var flow control inn mot Europa fra Asia i natt, så 50 minutter i transfer ble plutselig veldig snaut. Men godt jeg er sprek og det ikke var noe kø i passkontrollen. Fikk egentlig beskjed om å gå rett til transfersenteret, men nok engang tjente jeg på å ikke høre etter.
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Deltabyen Lillestrøm.
Her er det bare velstand med nykvernet kaffe fra Wien i julekoppen. ![]() Balkonglysene skinner og desember er en fin måned! ![]() Dagens plan er handling av mat rett over veien før senteret i Lillestrøm må besøkes for litt julegaver og diverse. Småflyturen i morgen utgår dessverre pga uforutsette ting. Men vi prøver en annen gang! ![]() Ønsker alle en riktig fin lørdag! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Rolig morning her i dag. Kona er i Bergen og ungene purker og sover. Ikke de store planene i dag bortsett fra at jeg må et lite raid i noen butikker og ordne litt julegaver og mat. Ellers er jeg redd det kommer til å bli noen timer foran fjernsynet i dag med både langrenn, skiskyting, fotball, golf mm.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Var på brasiliansk fotballfest i går, men det tok ikke helt av etter en særdeles flau forestilling av landslaget. Litt juleshopping i dag og italiensk til middag her også, har forhåpentligvis bord på il Professore i kveld. Ha en finfin helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God formiddag fra snart ferdig med frokosten. Joggetur og 30 push up unnagjort. Nå kompensere det med pann å sjokolade.
Er en skiboks som bør få nye fester og havne på taket av en bil iløpet av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ahhh.. lørdag. Bacon ferdig.. Nå er det besøk fra DXB som skal bake pepperkaker mens mennene skal gå i marka. Intimjulebord i kveld med lutefisk (laget på nydelig klippfisk som er på tredje dagen i utvanning) og pinnekjøtt som klargjøres for svigerbesøk i morgen.. Spise, spise, spise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God lørdag fra Oslo øst. Her venter man på varer fra IKEA som skal leveres mellom 10 og 15. Så da sitter man jo bare her og venter da og kjenner jeg de folka rett blir det helt sikkert nærmere 15. Det er noen som har den friheten å gi seg selv slingringsmonn på 5 timer \. Kanskje det er det man skal begynne med i fremtiden? Jeg kommer på jobb mellom 8 og 13 en plass.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. Morgenens regnvær gjorde at planene om løvbrenning utgår. Isteden blir det nok USA-Nederland.
![]() Godt med noen fridager. Kanskje ta en runde i kveld og se på julelys. Mye gærninger der ute og enkelte nabolag konkurrerer seriøst .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Haha når jeg først får SMS om estimert leveringstid så kan man ta det med en bøtte salt og. Man kan nemlig tracke hvor leveringsbilen og det er langt unna mitt område. Leveringstiden skulle vært nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hepp fra Bastø IV. Vært en tur hos söta bror og endelig blitt kvitt søppelsekken med pant som har ligget i boden siden 2019. Ble også invitert på middag i nye kåken til modern, og selv om man skal til Sandefjord så var det en time spart på å reise via Bastøfosen. Minstemann purker i baksetet så er ganske velstand.
Blir faktisk nødt til å svinge innom en hurtiglader etterpå, første gang man har trengt det i Norge etterpå 16 måneder med batteribil. Forrige gang var i Danmark i september 2021, på vei hjem fra Tyskland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
En riktig god loerdag fra Bainbridge - et lite Winter Wonder land denne morgenen, med 3-4 cm nysnø. Etter at jeg fant en svaert lite brukt ShitList som jeg byttet inn i Gledesliste smiler verden - dagen startet bra (etter 3 Espresso shots) - det tikket en glad melding med oppgradering paa morgenens flight - den foerste paa den lille reisen til det STORE julebordet. Da var nesten alle flyvningene paa Sete rad 4 eller lavere - GledesLister virker !
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 26-03-2022 14:23 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 11-07-2020 18:14 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 09-05-2020 19:05 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 05-10-2019 15:02 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 21 | 05-03-2018 03:13 |