![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen!
![]() Ny uke i gang igjen, og det er bare å ta fatt! Heldigvis fri på onsdag og det er deilig. Til og med en tur fra tirsdag til onsdag på gang. Det er noe som ikke kan leveres til den nye leiligheten vår under bygging i Larvik så vi tar en tur nedover i morgen og ser på alternativer onsdag. ![]() Bra var også turen hjemover med OS i går. Alt i rute og god service! Maten smakte også godt. ![]() Ha en fin start på uka folkens! Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Minus 11 grader - så vi kan vel si at vi nå er inne i den kalde fine tiden. Nå venter ny dag med strategier før den grønne dash`n tar meg hjemover i kveld. Ha en bra start på en best uke!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra 250-bussen. Siden bilen skulle på en siste service før tilbakelevering ble toget byttet ut med buss i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Skikkelig surt i dag så droppet joggetur etter å ha syklet til kontoret, men litt løfting av skrot fikk jeg til.
Det skal vel jobbes litt også skal jeg forsøke å lage ny Sixt Platinumkonto siden det gamle kortet ikke virket. De har en bil på Lax jeg håper å få ta med og levere i Sfo om jeg ringer dem. Det går ikke på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Her starter dagen med litt blodprøver på sykehuset. Ser disse fine ut blir det nok en tur til Bergen på onsdag og første flytur på evigheter. Ellers snøvær i Kongsberg i dag og ganske ufyselige forhold.
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Lysaker! Gikk greit å sykle ned til stasjonen i Mjøndalen selv med 5 cm nysnø. Lagt om til nye vinterdekk på sykkelen, så de satt god på veien. Mandag er møtedag på kontoret, så får bare sørge for å holde kaffekoppen velfylt! Ønsker alle en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knaus Anton. Matpakker er laget og de håpefulle er levert på skolen. Nå er det nykvernet kaffe og peis som gjelder frem til Taxifix får en ut til utenrikskantina før Kongens By.
Forøvrig ufattelig lei Qatar-maset.. Kunne ikke brydd meg mindre om fotball, men det jo de som gir mesterskapet til Qatar som det er noe alvorlig galt med. Ser alle de som boikotter nå for å få litt cred.. De flyr gledelig med Thai, Turkish, Emirates, Sq osv.. De reiser på ferie til land som plager fremmedarbeidere langt verre enn Qatar (som Thailand, Indonesia, Tyrkia, Malaysia, Egypt osv). Nå går det sport i å finne ut den minste feil Qatar gjør.. Dobbelmoral er ikke mye bedre en null moral. Nyt mandagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Mornings. Må vel jobbes litt i dag også, men slik er vel ståa. Blir nok en tur ned til Akershus festning på vei hjem fra jobb i dag da det dukker opp en båt der snart. Balja er vel for øyeblikket nå i skuddvidde fra Oscarsborg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Kina er for øvrig et av få land som fremdeles har tilnærmet stengte grenser for utlendinger, med mindre det ikke er noe helt helt spesielt. Jaja god formiddag fra Oslo. Makan til et ufyselig vær ute. Det er iallefall helt sikkert og jeg må ut en tur om ikke så altfor lenge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor i dag. Litt fakturering og litt ymse som skal til. En liten tur på sånt utsalg for overskuddsmateriell blir det nok også tid til sammen med Fungerende etter lunch.
Alt i alt en lugn mandag fra Lillestrømsbygda Apropos fotball VM. Jeg er egentlig ikke spes interessert i fotball, men jeg liker landslagsfotball og spesielt VM. Mest fordi jeg blir engasjert av å sitte og heie på noen. Men i år føles det bare døvt. Det har ikke med en moralhest jeg har satt meg på, selv om man nok har mange grunner til det. Men det har bare dødd litt inni meg. Jeg brukte å elske Tour de France også. Tok meg fri noen ganger til og med, for å sitte og se på. Men når det kom frem at alt bare var dop og søl så gadd jeg ikke lenger. Det er ikke noe kult når noen rykker og man heier i 2 sekunder før en indre stemme sier at "han er sikkert dopa". Håper FIFA og IOC får ordnet litt i rekkene så ikke disse store arrangementene bare blir en parodi fremover. Det har jo alltid vært noe man gledet seg til. Men så kom Sochi, Qatar, Beijing *2 (Sommer OL der var jo egentlig fortjent). Ok, digresjon over. Ha en fjong dag
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Hoi fra oslo sentrum hvor det er ufyselig. Tenkte å skrive et reisebrev i helgen, men det gikk jo i vasken. Får prøve igjen i kveld. Tenkte også å benytte meg av en av Norwegian sine nye ruter til Italia, mulig BLQ. Dessverre går ikke Bari lenger enn høysesongen, hadde vært gøy å se fotball der. Jaja, i-landsproblemer...
Quote:
Det e lov å kritisere hvordan fotballen (og sport forøvrig) har utviklet seg fordi man er glad i fotball, og fordi Emiratene, Qatar og Saudi Arabia bruker det utelukkende som motiv for sportsvasking. Og det var jo Qatar som virkelig gikk inn for at VM skulle bli gitt til Qatar med å dytte masse penger i diverse lommer og andre økonomiske motiver som gjorde at det var vanskelig å stemme på noe annet enn Qatar. Om du e så lei qatar-maset så e d rart at du maser om det ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jeg ser faktisk ikke noe Whatabaoutism med det i det hele tatt (selv om det er et kult ord) Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Da ringte legen på sykehuset meg med beskjed om at prøvene var fine. *hurra* Da blir det tur til Bergen på onsdag om det ikke skulle dukke opp noe helt uforutsett.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Et gjennomkorrupt VM som ødelegger en sport burde man absolutt kritisere (ha stoppet for den saks skyld) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Nå ble dette plutselig litt kvinneforum/VG Debatt - men jeg har mine personlige meninger om wokingen rundt dette arrangementet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Nå skulle dette vært en post om hvordan det føles å prøve hvordan det er å være i himmelriket en måneds tid, men i stedet får det bli en ‘meh’. Jeg vil se på, men bakteppet er blitt litt flekkete.. Over lunch her .. travel dag. Kjøleskapet var fylt med is, mistenker en liten vannlekkasje jeg ikke kan finne. Men fin dag for sånt, da innholdet bare kunne flyttes ut .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er omtrent slik jeg tenker også. Jeg kommer til å kikke på kampene (ikke alle selvsagt), men uten noe stor entusiasme og glede slik det vanligvis er med VM.
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Det første jeg så da jeg skrudde på USA-matchen, var en gjøk med Atlanta United-trøye ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 23 | 18-07-2022 19:00 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 18 | 08-01-2018 15:52 |
God mandag fra Lillestrøm! | Concorde98 | Flyforum | 10 | 25-09-2017 14:59 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 17-07-2017 15:35 |
God mandag fra Lillestrøm! :) | Concorde98 | Flyforum | 12 | 03-07-2017 19:49 |