![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenkontoret. Straks ut døren for å rekke dagens første møte…som heldigvis er på Samson på Sæter…så da er vel bakverket sikret til neste kaffekopp. Tilbake på kjøkkenet før 10 og så blir det kontorering frem til ettermiddagens og kveldens styremøte. Bruk onsdagen best!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Oppe og ikke gråter. Hyggelig aften med teamet på Tippen Gastro i går kveld.
I dag skal det avholdes møter. In person. Litt uvant, men får ta på meg bukser …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Gårsdagens prøver var veldig fine heldigvis så det lover godt i fortsettelsen. Jeg sitter her og vurderer en tur til Stuttgart med sønnen i vinterferien. Det klør litt i bookingfingeren nå. Jeg legger nok inn en bestilling i løpet av dagen. Dette blir fleksibel billett i fall det ikke lar seg gjøre å dra. Jeg håper det ordner seg, men vi får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen. Hjemmekontor ca halv dag i dag, skal ha med minstemann på kontroll hos øyelege på sykehuset. Ingenting alvorlig, bare vanlig oppfølgning.
Ønsker alle en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Alt i gang, og har alt hatt første Teamssamtale til tropiske strøk. Litt uproduktiv krangling med en revisor, også er jeg klar til å produsere litt også. Ettermiddag går med til en legoprosjekt med barna, før en lang løpetur i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God morgen fra Haugeby.
Oppe og i gang fra 06.30 for en gangs skyld, kjenner at det fort kan´ bli en (fin) vane. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God litt sen morgen fra bortekontoret. Etter en mørk tur i regnet fra kontoret i går ble Dragen utkomandert på hjemmedate med gakk gakk og god vin. Faktisk så god at den bør vel være et lite vin-tips frs OSL: https://www.tax-free.no/no/product10...-cru-bourgeois 2011 modell. Ble presentert som et kupp fra to ansatte der og var ganske mye vin for pengene.
Nå en del møter, så ryktes det kake med mitt navn på her etter lunsj. Edit: Ser nå at den koster på kronen det samme på polet - merkelig kupp - ble i alle fall små-pussa av den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra SVG. Kan melde om skyet 9°C og oppholdsvær. Noe bedre temperatur der jeg skal for her er det reisedag i dag og EI-FPV skal stå for første legg.
Har funne meg en rolig krok hvor jeg nyter stunden. Ha en glitters onsdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Benidorm og Hotel Belroy på Playa Levante. Trodde denne plassen stort sett var befolket med fulle engelskmenn på heisatur… Men har aldri sett større ansamling med rullatorer, rullestoler og spaserstokker
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Benidorm. Fin by. Var der i august og opplevde svært lite rølp egentlig.
God formiddag fra Forus hvor man funderer på hva man skal ha til lunsj. Det meldes om fiskeburger på menyen i kantina, men jeg vet ikke om jeg er helt "der". Har faktisk vært på tanken om å bestille en pizza. Men heller mot en tur på butikken i pausen. Treningsøkt venter i kveld. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
![]() Her har det allerede blitt ettermiddag. Straks avgårde for legebesøk med en arving. Er jeg heldig får jeg kanskje sneket meg på en joggetur senere i ettermiddag. Jobb er bare kaos, kanskje det blir bedre om jeg bare lar alt ligge i tre uker å se om noen har klaget mer enn vanlig? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra CPH , startet ut tidlig med 1871 ned til Kastrup imorges. Møter er straks ferdige og det blir å sette kursen ut til lufthavnen. Returen går med 1874. Stort sett fint vær her nede idag med noen få innlagte regnbyger.
Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 09-03-2022 17:14 |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 13-01-2021 18:44 |
God onsdag morgen fra Ris | EB | Flyforum | 5 | 07-10-2020 15:22 |