Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-11-2022, 06:47   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God onsdag morgen fra Ris

God morgen fra kjøkkenkontoret. Straks ut døren for å rekke dagens første møte…som heldigvis er på Samson på Sæter…så da er vel bakverket sikret til neste kaffekopp. Tilbake på kjøkkenet før 10 og så blir det kontorering frem til ettermiddagens og kveldens styremøte. Bruk onsdagen best!
EB is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 06:47   #2
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Norge Onsdag on my mind ..

G’morgen. Oppe og ikke gråter. Hyggelig aften med teamet på Tippen Gastro i går kveld.
I dag skal det avholdes møter. In person. Litt uvant, men får ta på meg bukser ….
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 07:54   #3
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Default Re: God onsdag morgen fra Ris

God morgen fra Kongsberg.

Gårsdagens prøver var veldig fine heldigvis så det lover godt i fortsettelsen. Jeg sitter her og vurderer en tur til Stuttgart med sønnen i vinterferien. Det klør litt i bookingfingeren nå. Jeg legger nok inn en bestilling i løpet av dagen. Dette blir fleksibel billett i fall det ikke lar seg gjøre å dra. Jeg håper det ordner seg, men vi får se.
SK384 is online now   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 08:30   #4
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra Mjøndalen. Hjemmekontor ca halv dag i dag, skal ha med minstemann på kontroll hos øyelege på sykehuset. Ingenting alvorlig, bare vanlig oppfølgning.

Ønsker alle en god dag!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 08:33   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen fra kontoret. Alt i gang, og har alt hatt første Teamssamtale til tropiske strøk. Litt uproduktiv krangling med en revisor, også er jeg klar til å produsere litt også. Ettermiddag går med til en legoprosjekt med barna, før en lang løpetur i kveld. Ha en fin dag
Old 02-11-2022, 08:42   #6
Eirik
Livsnyter

God morgen fra Haugeby.
Oppe og i gang fra 06.30 for en gangs skyld, kjenner at det fort kan´ bli en (fin) vane.
Eirik is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 08:47   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God litt sen morgen fra bortekontoret. Etter en mørk tur i regnet fra kontoret i går ble Dragen utkomandert på hjemmedate med gakk gakk og god vin. Faktisk så god at den bør vel være et lite vin-tips frs OSL: https://www.tax-free.no/no/product10...-cru-bourgeois 2011 modell. Ble presentert som et kupp fra to ansatte der og var ganske mye vin for pengene.

Nå en del møter, så ryktes det kake med mitt navn på her etter lunsj.

Edit: Ser nå at den koster på kronen det samme på polet - merkelig kupp - ble i alle fall små-pussa av den.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 09:18   #8
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra SVG. Kan melde om skyet 9°C og oppholdsvær. Noe bedre temperatur der jeg skal for her er det reisedag i dag og EI-FPV skal stå for første legg.
Har funne meg en rolig krok hvor jeg nyter stunden.

Ha en glitters onsdag

Sent from my iPhone using Tapatalk
Old 02-11-2022, 10:11   #9
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Benidorm og Hotel Belroy på Playa Levante. Trodde denne plassen stort sett var befolket med fulle engelskmenn på heisatur… Men har aldri sett større ansamling med rullatorer, rullestoler og spaserstokker Men i det hele positivt overrasket over byen. Mange fine små tapasrestauranter inne i gamlebyen og barer og nattklubber langs strendene. Kona er også fornøyd med shoppingen og været er supert for årstiden, hadde 25 C i går. Og badevannet er varmere i sjøen enn i poolen. Så blir faktisk en ekstra dag her før kursen settes mot Altea.
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 11:02   #10
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Benidorm. Fin by. Var der i august og opplevde svært lite rølp egentlig.

God formiddag fra Forus hvor man funderer på hva man skal ha til lunsj. Det meldes om fiskeburger på menyen i kantina, men jeg vet ikke om jeg er helt "der". Har faktisk vært på tanken om å bestille en pizza. Men heller mot en tur på butikken i pausen. Treningsøkt venter i kveld. Ha en fin en!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 13:29   #11
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by SudCaravelle View Post
G

Edit: Ser nå at den koster på kronen det samme på polet - merkelig kupp - ble i alle fall små-pussa av den.
De mente sikkert det car et kupp for utbyggingen av flyplasser fremover eller noe i den duren.

Her har det allerede blitt ettermiddag. Straks avgårde for legebesøk med en arving. Er jeg heldig får jeg kanskje sneket meg på en joggetur senere i ettermiddag. Jobb er bare kaos, kanskje det blir bedre om jeg bare lar alt ligge i tre uker å se om noen har klaget mer enn vanlig?
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2022, 14:59   #12
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra CPH , startet ut tidlig med 1871 ned til Kastrup imorges. Møter er straks ferdige og det blir å sette kursen ut til lufthavnen. Returen går med 1874. Stort sett fint vær her nede idag med noen få innlagte regnbyger.
Ha en fortsatt fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules